2 Eylül 2014 Salı

Yumuşatıcı'nın Suyunu Çıkarmak :)

Çamaşırlarımı yıkarken önceleri konsantre diye yarım kapak yada bir kapak yumuşatıcı koyuyordum. Sonra hiçbir işe yaramadığını farkettim, makinadan çıkarırken iyi güzel kokuyorlar. Sonra kuruyunca ne koku kalıyor ne bişey.. Dışarıda rüzgarda kurutyor olsam neyse, evimin boş bir odasında kurutmalıkta kuruyorlar.. Neyse bende daha fazla koymayı denedim değişen birşey olmadı bir şişe yumuşatıcının 3 hafta da bitmesi dışında :)) Daha sonra 1milyoncudan bulduğum sprey şişesine yarısına kadar yumuşatıcı üzerine de su koyarak oda parfümü kıvamında bir şey elde ettim. Bir yerlerde görmüş de olabilirim bilmiyorum bir anda vahiy gibi inmemiştir heralde okadar yaratıcı olduğumu sanmıyorum :)) 


 Ütü yaparken ütülediğiniz kıyafetlere sıkıp sonra ütülerseniz koku hapsedilmiş gibi oluyor, hemde kuruyan çamaşırlar yumuşadığı için daha kolay ütüleniyor. Ancak çok yakından sıkmayın leke kalabilir. Ayrıca Gardrobun içine yatağa yorgana nereye isterseniz sıkabilirsiniz. Dolabınızı açınca gerçekten mis gibi bir koku duyacaksınız ;) 

7 yorum:

ÖZLEM TURAN dedi ki...

İyi fikir, teşekkürler:)

jeliboncuk dedi ki...

:)

Sena Dursun dedi ki...

Kardeşimde yer sildiği suya katıyor :)

mor incir dedi ki...

Aynı şekilde düşünüyorum,suyunu çıkarmak güzel fikirmiş :)

mughetto dedi ki...

Peki durulanmadığı için alerjik olmaz mı? İlk aklıma bu geldi :)

jeliboncuk dedi ki...

Yer silinen suya katmakta güzel fikirmiş;)

jeliboncuk dedi ki...

Mughetto eğer suyunu az koyduğumda farkediyorum zaten, yoğun olması tortu yapıyor hem. Ancak suyunu fazla koyup iyi çalkaladığımda çamaşırlar emiyor zaten,tabiki çok da yakından sıkmıyorum. Yumuşatıcının alerji yaptığını duymamıştım. Araştırdım yorumundan sonra internette de bişey göremedim. Ama bebeklerin çamaşırlarına sıkmak tahriş edebilir belki.