18 Ağustos 2014 Pazartesi

Evin İçinde Saç Toplamaktan Bıktım !!!

1 senedir o kadar çok dökülüyor ki saçım.. Daha öncede bahsetmiştim burada, hala da devam ediyor malesef. Denemediğim pek bir şey kalmamıştır. Bioxinden tutun, kuru maya maskelerine. Kozmetik markalarının maskelerine, demir haplarına kadar. Belimde olan saclarımı küt kestirdim ama yok yok değişen bir şey yok.. Çok gür olmasa da en azından hacimli saçlarım vardı şimdi ise topladığımda kedi kuyruğu gibi :@
Neyse aslında sıkıntım tam da bu değil... O dökülen saçlar evin içinde bildiğiniz volta atıyor:) Yatak odasında salonda banyoda hatta mutfakfa.. Elimde şarjlı süpürgeyle dolaşacağım nerdeyse..Gerçi oda fayda etmiyor ki; sabah süpürüyorum aksam halıdan topladığım saçlara bakar mısınız ?


Bu gidişle kel kalacağım diye yakınırken şimdi saçımı kıpkısacık kestirsemmi diye düşünmekteyim adeta :) Ay bir de eşimde sürekli topla şu saçını topla şu saçını diyor ya hepten uyuz oluyorum :@

Kadınlar Klübü'nünde bu yazıyı okuyunca yalnız olmadığımı anladım neyseki... Peki sizin varmı böyle problemleriniz birde kadınlar klübünün forumunda tüy toplayıcı ile topladıklarını söylemişler aklınıza başka pratik fikirlerde geliyor mu ?? Yoksa bunlarla yaşamaya alışmaktan başka çare yok mu sizce de ??


10 yorum:

Cemre K. dedi ki...

Herşeyi denedim demişsin ama yinede sormak istedim biotin hapı kullandın mı? Benimde bi ara saç dökülmem olmuştu biotin hapı kullandım ve durdu

jeliboncuk dedi ki...

yok hiç duymamıştım biotin hapını, genelde harici şeyler kullandım, saç maskeleri şampuanlar vs. Bir araştırayım çok teşekkür ederim öneriniz için;)

jelibonik dedi ki...

Merhabalar gerçekten bu sorun çoğu insanda var sanırım ama çozumunu kimyasal şeylerde aramamak lazım. Bende çok şikayetçiydim herşeyi denedim ama size tavsiye edebileceğim en etkili şey sarımsak olur hatta şampuanları bile var ama onun yerine sarımsağı kesip dökülen saç bölgesine sürün. Tabi 2 saat beklettikten sonra yıkayın :) Umarım işe yarar :)

jeliboncuk dedi ki...

Isırganı denemiştim ama sarımsağı denemedim. Kokusunu da pek sevmem ama işe yarayacaksa denemeye değer :) Teşekkür ederim Jelibonik :)

Serafina LeGuin dedi ki...

Hiç kan değerlerini ve tiroidine baktırdın mı? Bunlar da aşırı saç dökülmesi yapıyor. Haberin olsun.

birdemetoyku dedi ki...

merhaba jeliboncuk.Bende de uzun süredir var saç dökülmesi.Kan tahlili yaptırdım herşey normal çıktı.senin topladığın o saçın bende kaç katı dökülüyor bir bilsen.doktor selenyum diye bir ilaçla prominoxil adında bir şampuan versi.1 aydır kullanıyorum henüz bir faydasını görmedim.sadece halıdan değil her yerden saç topluyorum.artık eşimdende utanır oldum.kullandığım ilaç ve şampuan bitince yorumumu paylaşacağım

jeliboncuk dedi ki...

Evet Serafine demir neredeyse yok gibi çıktı vücudumda. hap kullandım 6 ay kadar demir normal seviyelere çıktı ama saç dökülmesine etki etmedi malesef... Tiroidime baktırmamıştım ama.

jeliboncuk dedi ki...

Birdemetöykü yorumunu bekliyorum, inşallah faydasını görürsün.. Benimde resimdeki kadar değil banyodan çıkınca simsiyah bir avuç, bir bebeğe saç olur yani.. O resimdekiler evi süpürmeme rağmen halıdan topladıklarım sinir olunca cekmiştim fotoğrafını.. Benim eşimde birşey demedi şimdiye kadar ama artık onunda sinirleri bozuluyor tülbent tak evde diyip duruyor :/

Swotpisces dedi ki...

canım çatı katı ilkay bu konuda bir ürün paylaştı geçenlerde bir bak istersen...

Adsız dedi ki...

bıttım sabunu dene