31 Ağustos 2014 Pazar

3 Kapı Süsü Daha...

Sahiplerine ulaşan 3 kapı süsü daha...





 Biri Betül'ümün üniversite yıllarımızda ders çalışırken bizi rahat bırakmayan yaramaz kedisi "Karanfil" anısına... İtalyan model denilen ince köpükten, kurdeleler kullanılarak yapıldı. 




 Bu Didem için...
Sünger halkaya simli krem ip sarılarak yapıldı. 
Minik kuşda Didem'in beklediği bebişi olsun :))





Bu minik kuşlarda buğün düğünleri olan, çiçeği burnunda çift Burçin ve Hakan için... 
Rabbim yuvanızdan mutluluk, huzur, aşk ve bol kazancı eksik etmesin.

7 yorum:

Hülya Kutlubay dedi ki...

Hepsi çok şirinler, çok şıklar...
Ellerine sağlık, sevgiler :))

jeliboncuk dedi ki...

teşekkürler Hülya hanımm :))

Betül dedi ki...

canım arkadaşım benim bitanem seni çok özledim emeğine sağlık harika olmuş kapıya asmaya bile kıyamadım daha duruyo :)seni çok seviyorum

jeliboncuk dedi ki...

bende seni özledim kardeşimm, as as eskiyince daha güzellerini yaparım:))

Gelincik zamanı dedi ki...

ne kadar minnoş olmuşlar...

melike dedi ki...

Kapı süslerine ayrı bir merakım var ve sizin çalışmalarınız da çok güzel, özellikle Karanfil'li olan :)

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler Melike hanım, beğenmenize sevindim :))