10 Temmuz 2014 Perşembe

Evliliğimizin 1. Yılını Kutladık ...

Zaman öyle çabuk geçiyor ki.. Evlilik postları hazırladığım iki  ayağımın bi pabuca girdiği günleri dün gibi hatırlıyorum... Ve 7 Temmuzda 1 yıl oldu.. Eşimle birbirimize bu garip soruyu sorduk ne çabuk 1 yıl oldu ? Rabbim herkesin yuvasına mutluluk versin. İnsanların mutlaka anlaşamadığı farklı düşündüğü durumlar olabiliyor ancak , mesele o anlarda bile birbirine olan saygı sevgiden dışarı cıkmamak. Çok şükür aşılamayacak kadar büyük problemler yaşamadım ama yine de evlilik zor iş :) 

Erkekler çocuk gibi çünkü sürekli anne gibi peşlerinde dolaşman gerekiyor. Kendi bildiklerine iş yapmaya çalışıp sonra yine sen haklıymışsın diyorlar. Bir de şu evi çekip çevirmek yok mu hele de çalışınca çok zor. Siz bu kadar uzun süre ihmal etmemde de bu acemilik var işte. Ya ütüler kalıyor, ya bulaşıklar ya bişey. Ama artık 1 sene oldu ve önceye nazaran pratikleştiğimi düşünüyorum ... 

Bundan sonra daha sık yazacağım görüşmek üzere....

4 yorum:

Sosyete Pazarım dedi ki...

daha güzel yıllarınız da olsun :)

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkür ederizz :)

suluova dedi ki...

Nice mutlu yollara.sizi instagramdan da takip edebilir miyiz. Ben en çok takı tasarımlarinizi seviyorum

jeliboncuk dedi ki...

teşekkür ederim Suluova,, evet malesef özledim takı yapmayı ama uzun zamandır elim değmedi... Birde instgramda o kadar aktif değilim henüz. jeliboncukk olarak takip edebilirsiniz tabikii