16 Temmuz 2014 Çarşamba

Eşime Evlilik Yıl dönümü Hediye'm

Erkeklere hediye almak çok zordur, normalde gördüğünde bayılacağı bir şeyi sen alınca çok da değerli olmaz nedense ya ne gerek vardı filan derler.. En azından benim eşim öyle :) Her hediye alışımda ufak bir tartışmamız mutlaka olmuştur. Bende her seferinde farklı bir şeyler deniyorum fiyatı önemli değil ya manevi değeri olsun diye resimlerimizden ve içimden gelenlerin yazılı olduğu bir albüm yapmıştım, beğendi ama ben saklayamam diye bana geri vermişti :) Anladım ki erkekler böyle romantik şeylerden de anlamıyor :)  

Bu sefer internette araştırıken öyle bir siteye denk geldim ki hem işimi öyle kolaylaştırdı hemde tam istediğim bir hediye oldu. Sitenin adı  DB DİZAYN . Bayan veya erkek farketmez  isme özel o kadar güzel hediyeler varki.. 


 Alttaki de sitenin hediyesi :) Yazdığım maile kısa sürede verdikleri cevap için ve hediyemi 2 gün gibi kısa bir süre içinde elime ulaştırdıkları için buradan tekrar teşekkür ediyorum...



 Bu da aşkımın bana sürprizi :)))


2 yorum:

cam misket dedi ki...

DB Dizayn süpermiş.. Beni büyük bir sıkıntıdan kurtardı ne yalan söyleyim.Bir dolu hediye ala alaçeşit bırakmamıştım :))

jeliboncuk dedi ki...

Gerçektenn süper bundan sonra hediye alacağım zaman bakacağım ilk yer olacak :)