19 Ocak 2014 Pazar

Gelincik Dizayn Siparişlerim...

Aslında isten gücten fazla firsat bulamasamda böyle şeylerle uğrasmadan da duramıyorum işte :))
Ama Bayburt'ta malzeme bulmak gerçekten zor..
Bende Gelincik Dizayn'ın facebookdan bu cicileri sattığını görünce hemen almak istedim.
Sağolsun bir dünyada hediye göndermiş.



Kupa kapaklarını daha önce Tantitoni de görmüştüm ama kocamın dırdırı yüzünden almaktan vazgeçtim :) Halbuki o kadar güzeller ki :)))


Bardak altlıkları ise benim hayat kurtarıcım, malum sehpalar krem rengi deri olunca...


Bu arada Gelincik Dizayn'ın, sofralarınızın muhteşem görünmesini sağlayacak masa örtülerini, servisleri merak ederseniz buradan buyrun;




Birlikte iş yapmak çok zevkliydi Gelincik, herşey için çok teşekkür ediyorum ve asıl önemlisi o güzel yüreğini bana da açtığın için...

4 yorum:

Swotpisces dedi ki...

güle güle kullan şeker... :)

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürler ;)

Müstakbel Eşim dedi ki...

Ayy ben bunu yeni okuyoruum :(
Canım hepsini güle güle kullan, mutlu olmana çok sevindim kii :)

jeliboncuk dedi ki...

sağol canım benim daha keçe işlerine başlayamadım daha çok teşekkür edeceğim sana galiba :)