8 Aralık 2013 Pazar

Benim Bir Bloğum Vardı =)

Yine uzun bir es verdikten sonra bloğumdayım.. Aslında bu kadar uzun bir ara vermek istememiştim ama iş güç vs derken bir baktım 5 aydır buralar boş kalmış... İşin aslı zaman o kadar hızlı geçiyorki evlendiğimin bile 6. ayına girmişiz şimdi farkettim... Neyse eşimden bilgisayarımı alabildiğim zamanlarda burayı boş bırakmayacağım artık...  

Hatırlayanlar bilir, eşimin tayini dolayısıyla bende Bayburt'a gelmiştim.. Ve temmuzdan beri Bayburt'a alışmaya calışıyorum. Sakarya da çok büyük bir şehir sayılmaz ama yinede 25 senelik bir mazimiz vardı :) Dolayısıyla ailemi, dostlarımı, işimi bırakıp gelmek çok da kolay olmadı. İlk görüşte çok da alışamayacağımı düşündüğüm şehre, evime eşime alıştım çok şükür :)



Ev'imizden gözüken Çoruh nehri ve Bayburt Kalesi...

2 yorum:

Melislicious dedi ki...

evet cnm ya nerelerdesin sen özlettin kendini:)))

papatya dedi ki...

ama ben sensizliği hiç sevmedimmm:((