3 Temmuz 2013 Çarşamba

Kına Hediyesi - Lavanta Kesesi :)

Uzun zamandır kına için ne yapsam ne yapsam diye düşünüyordum... İnternetten bir sürü modele baktım fikir edindimm.. 
Sonuç olarak da buzdolabı süsünün kesinlikle olmaması gerektiğine karar verdim ki herkesin buzdolabı artık full dolu:) bebek şekeri, nikah şekeri, kına sünnet süsü derken dolapların üzerinde yer kalmadı :)  
O halde ne olabilir lavanta kesesi yapalımda bir de gardropta kokumuz hatıramız olsun :)) 


Kına konseptine uygun olsun diye kırmızı saten kumaş ve altın renkli detaylarla süsledik... 

Bu yolda benimle sabahlayan dostlarıma teşekkürü bir borç bilirim :))

Yapım çalışmaları




Ve Sonuç...



Bakalım beğenecek misiniz ?

12 yorum:

Sena Dursun dedi ki...

çok beğendim :) bende istiyorum bunlardan :)

jeliboncuk dedi ki...

:) siz de yapabilirsiniz gayet basitler:)) ama güzeller değil mmi:))

Yeliz K. dedi ki...

tek kelime ile harika (:

Sena Dursun dedi ki...

çok güzel evet

bediye alp dedi ki...

çok güzeller benimde kınam var malzemleri nereden aldınız ne kadara maloldu bilgi verirmisiniz

Şeker şeyler atölyesi dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık insanın kına gecesi tazeleyesi geliyor.

jeliboncuk dedi ki...

bedriye alp; sakaryada yaşadığım için malzemelerini çok fazla ucuza mal edemedim. Eminönü gibi bir yerden çok daha ucuza mal edilebilir aslında... Birde vaktimin kısıtlı olması sebebiyle semt pazarını bekleyemedim, yinede toplamda 60-65 gibi tuttu fiyatı 100 tane için..

kendinin ruh doktoru dedi ki...

çok güzeller :) bu arada kargo geldi bayıldım hepsine

mutlu yuvam dedi ki...

hem şık hemde basi görünüyolar :) ellerinize sağlıkkk :)

AsLı haN dedi ki...

bi yerden almak yerine en mantıklısı bu:) ben çok beğendim ellerinize sağlık:)

kırık şemsiye dedi ki...

Bayildim bunlara

Müstakbel Eşim dedi ki...

Çok çok güzel olmuş :)
Hayırlı olsun.. Rabbim her daim mutlu etsin sizleri..