17 Temmuz 2013 Çarşamba

* * * Kına Gecemmm * * *

5 Temmuz Cuma akşamı kına gecem vardı... 1 ay, 15 gün , 3 gün 5 gün derken :) geldi çattı.. 
O gün çok heyecanlıydım... Aşkım gelip  kuaförün kapısında belirince iki kat arttı heyecanımm.. Oda boncuk boncuk terlemeye başladı heyecandan baktım kuafördeki kızlar mendil vermişler terlerini silsin diye:))) 
Önce eve uğradık bizde adettir keşkek yapılır kız evinde... Annemlerde sağolsunlar koca bir kazan pişirince akraba konu komşu herkes evdeydi. 
Daha sonra kınamın yapılacağı restorana geçildi hep birlikte... 
Öyle gelin odasında tek başlarına oturan çiftlerden olmak istememiştim hep, öylede oldu dostlarım arkadaşlarım yanımdaydı hep bir sürü fotoğraf çekildik....
* * * 
Detaylara gelince, o gün hem fotoğraf çekimimiz olduğundan hemde düğün İstanbul da olacağından kınamda da gelinlik giymek istedim... Dolayısıyla iki gün gelin saçı yaptırmış oldum... 

 Bu ilkiydi. 
İstediğim gibi oldu ama dış çekim faktörünü unuttuk :( 
Sapanca kenarında da o kadar çok rüzgar vardı ki bütün saç dağıldı...


:))


 Gelinliğimin bulabildiğim boydan fotoğrafı :))
 Fiyonkları ne kadar sevdiğimi herkes bilir onun için gelinliğimde fiyonk mutlaka olmalıydı :) Önünden fırfır gibi inen arkasında kuyruk gibi uzanan saten bir kumaş vardı... Ama kimse bana satenin bukadar ağır olabileceğini söylemedi !  
Resmen belim ağrıdı o gelinliği taşımaya çalışırken birde tarlatanı içine sabitlemişler ki gelinlik tek başına bile taşınmaz olmuştu!
Neyse ki kınada fazla gelinlikle durmadım kiraladığım bindallımı giydim hemen sonrasında.
Kına hatıralığımı görümcem bana süpriz olarak yapmış:)
 Herkes o kadar beğendi ki fotoğraf çekilmedik kimse kalmadı :))) 
 Ve bu macerada böylece biter....
:)))

22 yorum:

Gülce'nin Zaman Tüneli dedi ki...

jeliboncuk,tebrik ediyorum seni,geliniliğine bayıldım hele rengarenk balonlu o fotoğrafın,Allah mutlu mesut bir ömür yaşamayı nasip etsin ...

Luna dedi ki...

gelınlığınızı cok beğendim cok güzel bır gelin olmussunuz =) tebrik ederim.
benim blogumada ugrarsanız sevınırım =)

Cansu Bıçak dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun.
Allah mutluluğunuzu daim etsin :)

ratatoule roul dedi ki...

mervecim,sen benim blogger daki ilk arkadaşlarımdansın... o yüzden yerin bir başkaddır bende...

buralara pek uğrayamasamda fırsat buldukça bloguna geliyorum,yaptıklarına ve düğün hazırlıklarına ortak oluyorum....

ne kadar yakışmışsın o beyazların içine...mutluluğun daim olsun canım...

allah huzurunuzu hiç bozmasın...mutluluklar kardeşim...

Bademle Buduk dedi ki...

çok güzel gözüküyor herşey, mutluluklar dilerim

BOŞNAK KIZI dedi ki...

çok güzel görünüyorsun canım maşallah hayırlısı olsun :)

papatya dedi ki...

ben senı şimdiden çok özledim kuzucummm:(

cecilia dedi ki...

cnm çok güzel olmuş herşey, gelinliğin de, bindallın da harika, sen de çok güzelsin, mutluluklar :)

Selda akçay dedi ki...

herşey çok güzel olmuş. mutluluklar dilerim :)

1makyaj1bakım dedi ki...

allah mesut etsınn:)

jeliboncuk dedi ki...

teşekkür ederimm gülce begenmene sevindim.. bende o fotografı cok begendimm:))

jeliboncuk dedi ki...

teşekkürler Luna tabii ziyaret ederimm:)

jeliboncuk dedi ki...

teşekkür ederimm cansu...

jeliboncuk dedi ki...

Ratatoule Roul : canım arkadaşımmm benim içinde senin yerin ayrı sanki yıllarca tanıdığım saatlerce oturup muhabbet ettiğim bir dostum gibisin... Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim...

jeliboncuk dedi ki...

bademle buduk çok teşekkür ederim güzel yorumun için.

jeliboncuk dedi ki...

Boşnak kızı; çok teşekkür ederim güzelim darısı başına:)

jeliboncuk dedi ki...

papatyamm can dostumm çok seviyorum seni, yerin çok ayrı benim için....

jeliboncuk dedi ki...

ceciliamm o senin güzelliğin.teşekkürler güzel yorumun için.

jeliboncuk dedi ki...

selda cım çok teşekkür ederim...

jeliboncuk dedi ki...

1makyaj1bakım çok teşekkür ederimm..

kocam bana topaç der dedi ki...

çok güzel olmuşsunuz çok tebrik ederim...

Müstakbel Eşim dedi ki...

Ama sen çok güzel olmuşsuun :)
Rabbim mutluluğunuzu daim etsin. Bütün ayrıntılar çok hoş.