24 Temmuz 2013 Çarşamba

07.07.2013 Düğünümüz...

Üzerinden 15 günden fazla geçmiş... Hala anlayamadım sanki tatildeymişim bitecek baba ocağıma geri dönecekmişim gibi geliyor...  Oysaki o düğün günü o kadar uzun gelmişti ki bana eşimle düğünde çiftetelli oynarken off ne kadar uzun sürdü bitsede gitsek dediğimizi hatırlıyorum :))

Bu arada merak etmeyin bundan sonraki her postumu evlilik, kına düğün üzerine yazacak değilim :) Sadece özellikle merak eden bir kaç arkadaşım olduğu için düğün günümden de bir kaç fotoğraf paylaşmak istiyorum... Sonra yine normal hayata döneceğim nasipse :))

 Düğündeki saçım makyajım... Betül'üm bu foto özellikle senin için :) Çok seviyorumm seni...
 Gelin Çiçeğim ... Terzi kendi söküğünü dikemezmiş ya çok istediğim gibi olmadı ama uğraşacak vaktimde olmadı :((
 Evden ayrılırken, özellikle şartladım kendimi ağlamayacağım diye... Çünkü hem uzağa evleniyorum hem de ilk defa ayrılacağım ailemden... Eğer ağlarsam cesaretim kırılacak diye düşündüm... O gün bugündür de ağlayabilmiş değilim bunun acısı biraz fena çıkacak gibi ama hayırlısı...


 Sakarya dan İstanbul'a gidene kadar üzerinde tek bir çiçek dahi kalmayan Gelin Arabamız :) 

Veee son olarak en sevdiğim dış çekim fotoğrafımız... Hepinizi böyle kocamann öpüyorum :*

20 yorum:

Hanife Feride dedi ki...

Allah mesut etsin ömür boyu mutluluklar dilerim

Burcu Öğünlü dedi ki...

Allah mutluluğunuzu daim etsin,bende en son fotoğrafa bayıldım,insan özgür oluyor o anda dimi?Çok güzel gelin olmuşsun,maşallah.

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Canım benim canım ne kadar güzel olmuşsun, Allah bir ömür boyu mutlu olmayı nasip etsin inşallah :)

kendinin ruh doktoru dedi ki...

çooookk mutlu ol hiç ağlama inşaallah

Swotpisces dedi ki...

Allah mesut etsin canım...

cangz dedi ki...

Allah mesut etsin tebrik ederim.:)

Sena Dursun dedi ki...

:) Hep mutlu olun..
http://nypdsena.blogspot.com/

teraskeyfim dedi ki...

harika olmuşsun maşallah gelin çiceğinde harika bence :)

üsvet dedi ki...

nasıl mutlusun gözlerinden okunuyor maşallah size hep böyle kalın kat be kat artsın mutluluğunuz..herşey çok güzel..

saklı bahçem :) dedi ki...

rabbim utaNdırmasıN
çok mutLu oLasıN iNşaLLah canIM:)

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Hep mutlu ol inşAllah..

♥pemb€sinti♥ dedi ki...

Hep mutlu ol inşAllah..

ratatoule roul dedi ki...

her şey gönlünce olsun,allah mutluluğunuzu daim etsin,hak ettin bu mutluluğu az gün saymadın :)

herşey çok güzel görünüyor...süpersin..

Müstakbel Eşim dedi ki...

Çok güzel bir gelin olmuşsun. Ailenden uzak olsan da sevdiceğinin yanındasın, sakın ağlama :)
Rabbim mutluluğunuzu arttırsın..

azra dedi ki...

bayıldım ben bu son fotoğrafa..:)

hep böylesine mutlu olun inşallah...;)

burçin şahin dedi ki...

bende bloğuma beklerim
www.hamarathatunum.com

Müge Ç. dedi ki...

ay ne guzel bır fotograf..mutlulugunuz daım olsun

GÖNÜL dedi ki...

allah mesut etsin

Noyumberry dedi ki...

Tebrikler canım,mutluluğun daim olsun..
Sevgiyle kal:)

Sinem Kurt dedi ki...

gelinliğin sen ve herşey çok güzel özellikle gelinlik süper olmuş beğendiğim tarz gelinliklerden benimde kolları böyle tüllüydü.sana çok yakışmış rabbim mutlu etsin