22 Haziran 2013 Cumartesi

Ve Kazanan ! ! !

Blogumun 500. kişiye ulaşması sebebiyle başlatmış olduğum hediye çekilişim 20 Haziran da sona ermişti... Bu günlerde düğün hazırlıkları yaptığımdan çok uzun tutamadım bu süreyi... Bu gün de yine arayı fazla uzatmadan listeyi hazırlayıp, çekilişin sonucunu açıklamaya karar verdim. Malum Çarşamba günü Bayburt'a uçuyorum ve hediyeyi de pazartesi, en geç salı kargoya vermeliyim... 



Şartları sağlayıp çekilişe katılan 63 kişi vardı.
Kazanan ise;


Kutlu ve de Mutlu olsun inşallah :))

4 yorum:

Edaa Ulu dedi ki...

yok ya valla ben bi daha cekilise mekilise katilmiycam hep piskolojimi bozuyor .

bu arada kazanan arkadasi tebrik ederim .

jeliboncuk dedi ki...

benimde çok şansım yoktur böyle çekilişlerde ama olsun yine de katılmadan da umut olmuyor inş daha güzel çekilişler kazanırsın...

Edaa Ulu dedi ki...

kazanamamak diilde hepsini kil payi kaciriyorum baksana 2 numara kazanmis ben 5 teymisim hepsi boyle oluyor :)

neyse canim sans isi bunlar.

kendinin ruh doktoru dedi ki...

canım geç oldu ama çoookk teşekkür ederim çok şanslı hissettim kendimi :)