8 Haziran 2013 Cumartesi

Kelebek Desenli, Havlulu Mutfak Önlüğüm

Aslında taa 1 Mayıs'tan beri yazılmayı bekleyen bir postla karşınızdayım. Sebebine gelince 1 Mayıs ın tatil olması sebebiyle tüm Sakarya'lı kadınlar gibi bende Çarşamba Pazarına hücum ettim. Ama o kadar kalabalıktı ki kendimi dışarıya zor attım ve dolayısıyla bir iki parça şey ancak alabildim :(




Yine de memnunum çünkü bir mutfak önlüğüm daha oldu. Kullanır mıyım bilmiyorum göreceğiz ama çok seviyorum değişik modellerdeki mutfak önlüklerini aslında kendime özel diktirtmekti niyetim ancak çeyize yetişmeyecek daha sonra düşünürüm artık. Bunu da özellikle paylaşmak istedim ki dikiş dikmeyi becerebilen becerikli hatunlar için belki bir fikir olur.

2 yorum:

hanife dedi ki...

Güle güle kullan ablacım rengi çok hoş

jeliboncuk dedi ki...

teşekkür ederimmm insanın yemek yapası geliyor dimi:))