16 Haziran 2013 Pazar

Huggies Kızım için & Oğlum için



Fikrimühim aracılığıyla başlatılan Huggies Kampanyasına bende katıldım. Henüz kızım yada oğlum olmasa da iki erkek yeğen sahibiyim, ve ciddi anlamda emeğim geçtiğinden elimde büyüdüler diyebilirim... Onun için iyi biliyorum bir bebek için bezin ne kadar önemli olduğunu... Hem kaliteli, hem sağlıklı hem de yaşına ve cinsiyetine uygun olmalı. 
Cinsiyetine dedim Evet!!!
Bunun farkı daha önce yapılmalıydı diye düşünüyorum ve nihayet Huggies bu eksikliği farkedip olaya el atmış :) 
Kız bebekler için emici kısmın ortada , erkek bebekler içinse emici kısmın önde olduğu bezler üretmiş. Mickey ve Minnie Mouse desenleriyle de çok sevimli gözüküyorlar.




İşte Huggies Paketinde gelen hediyelerim... 
Denemek amaşlı 3 aya uygun bebek bezi, 10 adet indirim kuponu, resim çerçevesi-magnet ve not defteri...

Yakında bir yeğenim daha doğacak izlenimlerimizi tekrar sizinle paylaşacağım...

1 yorum:

Bak Bu Harika dedi ki...

Bende deneyeyim bu ürünü. Sizi izlemeye aldım ben de bloğuma beklerim.