13 Haziran 2013 Perşembe

Düğüne son 21 gün !!!

Merhabalaarr...

Takip edenler biliyordur yaklaşık bir senedir düğün hazırlıkları içerisinde olduğumu. Sözüydü nişanıydı derken geldi sıra en önemli olan düğün telaşesine...

 Biz zamane gelinleri bu işi biraz fazla önemsediğimizden olsa gerek bu hazırlıkları yapan çoğu arkadaşımın da benim gibi internet kurdu olup çıktığını biliyorum.  Söz mendili, nişan kıyafeti, nikah şekeri gelinlik vs. derken girip çıkmadığımız yer, tıklamadığımız site kalmıyor. 


İşte size tüm bunlara kolay yoldan ulaşabileceğiniz bir ipucu vereceğim. Düğün.com.

O kadar güzel düşünülüp hayata geçirilmiş bir site ki, A dan Z ye herşeyi bulabilirsiniz. Gelinlikler, damatlıklar, davetiyeler, nikah şekerleri, balayı önerileri ve daha yüzlercesi. Hem fikir edinip hem de teklif alabilir zamanınızdan tasarruf edebilirsiniz. 

Hele ki benim keşfetmemle hazine bulmuş kadar sevindiğim Düğün Ajandası, yapılması gereken herşeyi size gün gün hatırlattığından hiç bir detay o yoğunlukta unutulup kalmıyor. Düğün gününüzü giriyorsunuz ve kalan süreye göre size hatırlatmalarda bulunuyor. 
* Düğününüze 25 gün kaldı. 
Bu süreçte yapmanız gerekenler: 
Ooo kına gecem için müzik seçimini tamamen unutmuştum :s

Yine Bütçem aracıyla da neye ne kadar harcadığınızı not alabilir, bütçenizi daha profesyonel bir şekilde yönetebilirsiniz. 

Düğün.com hem tecrübeli bir büyük gibi bu yolda size bir yol gösterici hemde bir arkadaş gibi kişisel bakım, evliliğin psikolojik durumu gibi konularda da makale ve röportajlarla bizleri aydınlatıyor.  

Ve bende bu muhteşem organizasyonda blog yazarı köşesinde yerimi aldım. Yazılarıma buradan ulaşabilirsiniz.  Hepinize şimdiden kolay gelsin...

3 yorum:

AssoRTieK dedi ki...

keşke bende keşfedeymişim :)sizlerden duyuyorum

jeliboncuk dedi ki...

gec mi oldu:)

pınar doğan dedi ki...

Bloguna bayıldım canım takibe aldım gerçekten çok renkli içinden çıkamadım her fırsatta bakamadığım konuları okumak için burda olucam. Banada beklerim. Sevgiler