22 Haziran 2013 Cumartesi

Düğün Hazırlıklarııı ! ! ! ( Davetiyeler ve Gelin Ayakkabısı )

Bugünn can dostlarımla birlikte sabahtan davetiye katlama işine giriştik... Sade bir şeye tahammül edemediğimi daha önce söylemiştim galiba :) Yine aynı sebeple gidip yarım incilerden aldım ve üşenmeden tüm davetiyelere silikonla yapıştırdım... Sonrasında katlama ve zarflama işini de yaptık. 

Bu davetiyenin internet sitesindeki resmi. İnka Davetiye.

Bunlarda bizim hazırlık çalışmalarımız :)




Ve sıra geldi çarşı işlerine... 
Gelin ayakkabısı için gezmedik yer kalmadı... 
Mağazada beğendiklerimden bir kaç örnek göstereyim önce... 
Size de fikir olsun. 



Son olarak da bunda karar kıldık. 
Bakalım siz de beğenecek misiniz ???




Gelinliğimin eteğinde serpme güpürler olacak. Onlarla uyum sağlarlar diye bu modele karar kıldım... Biraz yüksek ama bakalım kaç saat dayanabileceğim :))

7 yorum:

Terzi Esma dedi ki...

Mevlam tamamına erdirsin canım
tatlı telaşlar bunlar:)
ayakkabıların çokk güzell:)

Ꮇaᖱaмe Ꮶoкoş dedi ki...

En sondaki ayakkabı bütün hepsinden güzel canım,allah tamamına erdirsin darısı nişanlı kızlarımın başına :)

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Canım benim her şeyin çok güzel. Ayakkabı işi beni hala çok düşündürüyo bakmaya başladım ama o topuk işini ne yapacağımı hiç bilmiyorum :)

jeliboncuk dedi ki...

teşekkür ederim Esma cım amin...
Madame kokoş; teşekkür ederimm evet öylee bekar kalmasın artık:))
Meryemcimm bende aldım bi hevesle ama baktıkça gözümde büyüyor yedek birde babet alacağım galibaaa

T.C. Nilgün Komar dedi ki...

allah mutluluğunu daim etsin..

little butterfly dedi ki...

ayakkabı seçimin süper, Mutlu olman dileğiyle kocaman öptüm..

O bir Anne dedi ki...

az kaldı heee... merakla bızde o guzel anların fotolarını beklıyoruz sımdıden mutlulukalr dılerız
bu arada cekılısımın kazananı sız oldunuz:)
adres bılgılerı beklıyorum