22 Mayıs 2013 Çarşamba

Minik Kuş Toka

Küçükken benim lakabım "minik kuş" tu. Çok hoşuma giderdi ailemin beni böyle sevmesi... 
Ailenin sonradan dünyaya gelmiş bir üyesi olduğum için böyle söylediklerini düşünürdüm. 
Ah ne safmışımmm :)) Meğerse o susam sokağındaki iri kıyım kuş yüzünden minik kuş diyorlarmış... 
Şimdi normal standartlarda olsam da küçükken arkadaşlarım arasında baya uzun boylu sayılırdım :) Boşuna değil ilkokulda erkek çocuklarına bile dayak atışım :)))




Ay neyse nerden geldim ki ben bu konuyaa. Sadece bu yaptığım sevimli minik kuşu paylaşacaktım oysa ki. Keçeden yaptım öyle bir anda çıkıverdi kalan keçeler ziyan olmasın derdiyle. 
Şimdi iş arkadaşım Elif Hanım'ın kızı Öykü'nün saçında... 
Güle güle kullanır inş. Baktıkça da bu minik kuşa Merve Ablasını hatırlar... 
Laf aramız da annem, teyzelerim bana hala minik kuş diyorlar :$

2 yorum:

kendinemoda dedi ki...

merhabalar,çalışmaların çook hoş,hemen izleyicin oldum.sevgiler...
bende bloğuma beklerim.

jeliboncuk dedi ki...

teşekkür ederimmm... Beğenmene çok sevindimmm