20 Mayıs 2013 Pazartesi

Gelinlikçinin Verdiği Dandik Çiçeği Adam Etme Çabaları !

Düğün hazırlıklarına başlayanlar bilir, gelinlikçilerin insanı kandırmak için vaat etmedikleri şey kalmaz. O danteller mutlaka Fransa dan geliyordur. Taşta boncukta hiç bir masraftan kaçınılmaz. Yok gelin çiçeği, yok tacı, çantası, duvağı ... Gelinliği aldıktan sonra ise taç yok olur, duvak dedikleri dümdüz bir tüldür. O gipürlülerden istediğinde +250 eklerler... Verilen çiçekse adama kafayı yedirtir :S

Bu yüzden ya Gelinlik alınacak yeri çok iyi seçmek lazım, ya cadaloz bir gelin olmak lazım ya da kırıp dizini sonradan hepsini toparlamak lazım. Tercih Sizin :) 

İşte bu bahsi geçen dandik çiçeğimiz :))


 Bunlar malzemelerimiz


Ve İşte Sonuç :)






Gelinim Didem'e böyle pembecik mutluluklar diliyorum :)

7 yorum:

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ellerine sağlık canımm çok beğendim baştan yaratmışsın :)

saadet-i müstesna dedi ki...

harika bir değişim olmuş. Ben de şu aralar buket arayışındaydım. güzel bir fikir oldu ;)

jeliboncuk dedi ki...

sağol boşnak kızı bir kaç denemeden sonra bu işi tam kapacağım galiba :)

jeliboncuk dedi ki...

saadet-i müstesna; eğer elinizden biraz olsun geliyorsa böyle şeyler boşuna aramayın derim ben alın çiçeğinizi tülünüzü kendi hayalinizdeki çiçeğinizi kendiniz yapın ;)

Swotpisces dedi ki...

gerçekten tamamen değişmiş... :)

Terzi Esma dedi ki...

waoooowww diyorum harika olmuş canım yaaaa
adam etmişsin çiçeği :))

jeliboncuk dedi ki...

Tesekkurler :) begenmenize cok sevindimm