20 Mayıs 2013 Pazartesi

Android Telefon Kılıfım =)

Selamm kızlarrr :D
Bu aralar fazla boş bıraktım buraları biliyorum ama şimdi sizi mide fesadı geçirecek kadar çok posta boğacağım :)

Bi de ben çok mutluyum artıkk "canımmmın yarısı" askerden döndü... O artık Hürgeneral :))

Neyse fazla uzatmadan başlığa dönelim. Daha öncede keçeden telefon kılıfı yapmıştım onlar böyle pembeli çiçekli filan şeker şeylerdi. Hatta nasıl yapıldığını da anlatmıştım Burada... 
Bu ise böyle internette esinlendiğim bir fotoğraftan dolayı yeşil antenli android böcekli bişey oldu :) Keçelerim de artık bölük pörçük olduğundan iki rengi bir arada kullandım, yine de fena olmamış ama değil mi?





Öpüldünüzzz :*

4 yorum:

pembe masallar dedi ki...

çokşık olmuş bence :)

jeliboncuk dedi ki...

teşekkür ederimm güzel yorumunuz için:)

saadet-i müstesna dedi ki...

Andronur diyebilir miyim ki buna ;)
Çok şirin olmuş gerçekten..

jeliboncuk dedi ki...

teşekkür ederim:) Sordum Andronur a yeni ismini çok beğenmiş :))