14 Nisan 2013 Pazar

Kınamı Yakacak Hintli Bir Arkadaş Aranıyor :)

Dün akşam arkadaşımın kına gecesi  vardı... 
Herkes bir hevesli, bir meraklı beni de aksine aldı bir hüzün az kalsın ben ağlıyacaktımm :( 
Beni kimse ağlatmasın kına gecemde, bırakır misafirleri giderim vallahii ...
:'(

Neyse işte...
Konu buraya nerden geldi derseniz ; cuma akşamı arkadaşım için hemencecik mumlar hazırladım pullu tüylü :)




Daha önce ikea dan almış bu metal çerçeveli mumları. Bende silikonla çevrelerine yapıştırdım kırmızı pullu kurdeleyi.

Bu arada benim kına gecem için ikinci isteğimse;
 Sevgili Nigar Hikmet 'in kına gecesi seti :)



Şu güzelliklere bakarmısınız el emeği göz nurunun hası resmen :)


Üçüncü isteğimse başlıkta da yazdığım gibi Hintli bir arkadaş :) Yada türk ama hint kınası yakabilende kabülümdür:))

 Haksızmıyım ama, öyle avucun içine tostoparlak koyulan kına kaynananın altın koymasından başka ne işe yarıyor :))





Çok mu şey istedim :$

16 yorum:

Tuba'nın Dünyası dedi ki...

Hepsi harikalar, hem giderim hem ağlarım hemde bunlardan isterimm :)
Hint kınası için şablonlar olduğunu duymuştum canım bi araştır istersen :)
Ben biraz daha aşk yaşayım şu güzelliklerle , paylaşımın için teşekkür ederim sevgiler :)

jeliboncuk dedi ki...

evet biraz o moddayım Tuba'cım...ne güzel yazmışsın hem ağlarım hem giderim hemde bunlardan isterim :)Başlığı mı değiştirsem napsam :)) bu arada o el desenlerinden gördüm bende ama bi denemek lazım sonuç nasıl oluyor bilemiyorumm.. Deneyip paylaşırım burda:)

Tuba'nın Dünyası dedi ki...

Hahahah canımsınn :) Ufukta böyle bişeyler var sanırım :) Darısı bizlere olsun :) Ben şablonsuz denemiştim ama şablonlu daha başarılı olacaktır :) Paylaş bizimlede fikir olsun :)

jeliboncuk dedi ki...

kendi kınam için bayağı zaman var ama deneyecek çok kına olacak bu bir kaç ay içinde :))

BOŞNAK KIZI dedi ki...

hintli birini bulamazsam ben de güzel bir şablonla yakılmasını istiyorum canım dediğin gibi tostoparlak olmuyor sanki :)) mumlar çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

Seyyah Gül dedi ki...

HEPSİ BİR BİRİNDENGÜZEL
HİNT KINASI İÇİN GÜZEL ŞABLONLAR VAR DİKKATLİ YAKILINCA GÜZEL SONUÇ VERİYOR
AMA AYNI GÜN ZOR YA ÖNCEDEN YAKACAKSINIZ YA SONRASINDAN İTİNALI YAKMAK GEREKİYOR
HAYIRLI AKŞAMLAR

jeliboncuk dedi ki...

teşekkür ederim boşnak kızı :) ya bu işi ben öğrenecem ya da başka bi çözüm yolu bulucam gerçekten :))

ZEYNEP dedi ki...

Merhabalar ilk defa geliyorum bloğunuza ama mumlara bayıldım ne kadar güzel bir fikir bu çok şık olmuşlar kına geceleri içinde güzel ayrıca hoş birer aksuar da olur hediye de değil mi :) emeğinize sağlık hoşçakalın..

Alfabenin E Harfi dedi ki...

Ne güzel bi post olmuş öyle bende bekleriim =)

T.C. Nilgün Komar dedi ki...

hintli değilim ama geliriz kınanı yakmaya :)
yada bizim afgan blogger kadyja var onu çağıralım gelsin :)

jeliboncuk dedi ki...

Hoşgeldin Zeynep'cim hep beklerimm :)evet bende çok sevdimm kendi kınamada yapıcamm :)

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkür ederim alfabenin E harfi :) gelirim bende iadei ziyarete:)

jeliboncuk dedi ki...

Nilgüncüm beklerim taBİ kınama :) bu arada afgan blogger kadyja gelmesede bi kaç figür öğretse bari bize:))

Gülcenin Zaman Tüneli dedi ki...

bayıldım kına kıyafetine o baştaki güller filan,ben de kına yakmayı bilen kaynana istiyorum =)seni yeni izlemeye başladım sen de beni izler misin jeliboncuk

Büşra Kahveci dedi ki...

Allah mutlu bir yuva nasip etsin.Kına kıyafetinde çok güzelmiş.Sevgiler..

mutlu yuvam dedi ki...

gerçektende istediğin yakım çok güzelmiş :) bende kınalarımı kına tepsimi kendim yapmıştım.Çok güzel oluyo :) hevesle yapıyosun ya.ben tarafından izlenmektesiniz bende yenicik bloğuma beklerim.Allah mutluluk versin inşallah bir ömür...