7 Nisan 2013 Pazar

Pembe-Beyaz Gelin Çiçeği Volume 1 :)


Caanlarımmm biliyorum biraz uzun bir ara oldu yine ama bunalımından ancak çıkabildim. Hem şafak 40 ın altına düşüyor hemde havalar güzelleşiyor ya bunların etkisi büyük olmalı :)) ama çok sevindim normale döndüğüme çünkü bu ruh hali beni kısa sürede 52 kilodan 58 e getirdi :(( birde bunlarla uğraşacağım şimdi... 

Neyse konumuz bu değildi aslında başlıktanda anlaşılacağı üzere bir gelin çiçeğiyle karşınızdayım.. Canım arkadaşım Deniz'im için yaptım bu çiçeği... Gelinlikçinin verdiği vasat çiçeği görünce bu işe el atmadan edemedim kendimi, ayakkabılarıda pudra pembesi olunca böyle birşey çıktı ortaya... 

Neden volume 1 dedim peki ? Çünkü bunun devamı gelecek bir tane daha yapacağım kısa bir süre içinde ama önce gelin hanımın rengine karar vermesi lazım.. Onuda yine buradan paylaşırım sizinle.. Bunlar benim içinde birer tecrübe oluyor :)


 Gecenin bir yarısı işe başladığım için malzemeleri ve yapım aşamalarını çok fotoğraflayamadım:((





Gelinim; Denizimden önce siz görüyorsunuz çiçeğini... Nasıl olmuş, sizce beğenir mi ???

6 yorum:

Adını Sen Koy dedi ki...

Arkadaşın çok şanslı valla, ben bayıldım çiçeğe :)

resim defterimm dedi ki...

Bence çok beğenir çünkü harika olmuş :) Eline sağlık

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkür ederim adını sen koy... Eğer evli değilsen seninde gelin çiçeğini yapabilirim:)
Teşekkürler resim defterim beğenmene çok sevindim...

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Bu ne kadar güzel olmuş böyle :) sen nasıl beceriklisin canım benim, ellerine sağlık..

jeliboncuk dedi ki...

canım benim, Meryem'im teşekkür ederim :$ Sana da yaparım yeter ki iste;)

Adsız dedi ki...

çiçeğe bayıldım acaba bu kullandığınız tülün ismi ne kenarları kıvrımlı ne olarak geçiyor