7 Nisan 2013 Pazar

Bişiy Yaparım Ben Bunla ki =) (D.I.Y. Küpe Askısı)

Bazen kendimi Fırat'a benzetiyorum :)) Ya da o bana benziyor bilmiyorum:))) 
Sebebiyse bugün evdeyken odamı toplayayım dedim, ama 2 saatte cıkamadım... O kadar çok ıvır zıvırı kenara koymuşum ki ben bununla bişey yaparım diye.. Resmen 2 koca poşet çöp attım :D 

Ama sonunda aklıma öyle bir fikir geldi ki ,bütün bu yorgunluğa değdi:)
Ben sallantılı küpeleri fazla sevmem o yüzden bir çok küpem top küpe tarzında küçük olanlardan. Tabi onları da muhafaza etmek cok zor oluyor. Napsam diye düşünürken aklıma takı mağazalarındaki plastik askılar geldi ve aramaya başladım en yakın malzemeyi:) Ve sonunda antivirüs programının içinde bulunduğu cd kabı dikkatimi çekti :)  Ve sonuç :))


 Plastik kalın olduğu için yorgan iğnesini ısıtarak deldim.



 Diğer tarafı CD kabı olduğu için düzgün değil ama kapatılıp tek yönünü de kullanmak mümkün :)



Biraz reklamlı bir fotoğraf olmuş ama rafımın düzenli halini görünce fotoğraflamadan edemedim :)
Sizce olmuş mu ? Yada küpeleri toparlamak için başka fikri olan ??

6 yorum:

Swotpisces dedi ki...

gayet mantıklı bence... :)

jeliboncuk dedi ki...

:) teşekkürler

papatya dedi ki...

ben sıze gelip bir operasyon yapmam lazımmmm:)

jeliboncuk dedi ki...

ARAKLAMA OPERASYONU MU =))

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

aa çok iyi fikir bu hiç aklıma gelmezdi doğrusu :)

O bir Anne dedi ki...

bnede mınık kupelerı cok severım bu super bır fıkır olmmus