28 Nisan 2013 Pazar

Aldıklarım + Yaptıklarım Ve Bir Çekiliş Haberi :)

Merhaba arkadaşlarım, canlarımmm... 
Nasılsınız görüşmeyeli? 
Uzun süredir birşeyler yazamıyorum ama sürekli takip etmeye çalışıyorum buraları... Bugünlerde ben yorgundum sinirliydim iş yüzünden ama haftasonu bir kaçamakla biraz olsun moral depoladım :) Bilecik 'e kuzenime gittim. Gezdik tozduk iki gün, şansıma havada çok güzeldi :)) Bu gezmede çeyiz alışverişi olmazsa olmazdı ama dimi, Porland ın fabrika satış mağazasından çok güzel ciciler aldım. 


Bu güzellikler için birde masa örtüsü diktirmeyi düşünüyorum olur dimi sizce?

 Sonra hepinizi kahvaltı masama bekliyorum :)

Şimdi ben bunları size yazarken blog listemde birde ne göreyim;
EV MELEĞİ yukarıdaki cici pasta kabını çekiliş olarak veriyormuş. Ee katılmadan olur mu :)) Bir kez daha deneyeyim şansımı belki makus talihim bu şirin şey için değişir :)))

Bu arada çekiliş demişken 500. izleyiciye ulaşmam sebebiyle bende kısa bir süre içinde bir çekiliş düzenleyeceğim şimdiden duyurulur *-*

6 yorum:

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Canım benim güle güle kullan çok güzeller:)

ugurbocegimmutfağı dedi ki...

cicilerin gerçekten çok şirinler, güzel günlerde kullan :)

Swotpisces dedi ki...

huzurla kullan cicilerini şeker...

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkür ederim canlarımmm inş daha güzelleri sizin olur :)

azra dedi ki...

tabakların da kek fanusun da çok sevimli sevgili jeliboncuk...
sağlıkla, mutlulukla, AŞK'la kullan...

kahvaltı ne zaman? ;)

jeliboncuk dedi ki...

galiba kahvaltı için 4-5 ay daha beklemeniz gerekiyor:) güzel temennilerin için çok teşekkür ederim Azra...