1 Mart 2013 Cuma

Yenilen Pehlivan Güreşe Doymazmış =)

Çok seviyorum bu atasözünü :) 
Genelde beni anlatır kolay pes eden biri değilimdir ve olmuyorsa olmuyor diyip bırakmam ... 
Bu işde ona benziyor çekilişlerden hiç şansım olmamıştır, çoğu şey konusunda da şanslı olmadığm gibi... Bazı insanlar doğuştan şanslı ona lafım yok ama şu meret sonradan da güler belki insana bilmiyorum :))
 Neyse sözü fazla uzatmadan bu mevzuya nereden geldiğimi anlatayım.. Sevgili " zuzuoldumben " blogunun sahibesi bir çekiliş düzenlemiş efendim, böylede rengarenk güpgüzel hediyeleri varken katılmak olmaz dimi :) 
Hadi sizde katılın !

3 yorum:

Gurme Şirine dedi ki...

çok güzel hediyeler hazırlmaış bende katılıcam :)

jeliboncuk dedi ki...

Şansın bol olsun canım.*

zuzu oldum ben =) dedi ki...

tatlım yedek talihlim sensiiin =) yarın akşama kadar dönüş yapmazsa sen alacaksın hediyelerimi ;)