19 Mart 2013 Salı

Şafak 57- SİNOP



 Bildiğiniz üzere nişanlım askerde ve ben şafak sayıyorum :((  Bazen çok hızlı geçiyormuş gibi geliyor ama bazende sanki hep böyle olacakmış normalmiş onun orda olması gibi geliyor... Bilmiyorum garip hissiyatlar içerisindeyim velhasıl... :(

Neyse ki başlıkta da yazdığım gibi şafak 57 çok fazla kalmadı anlayacağınız :)) İnş. Sağ salim gelir o da bütün mehmetçikler gibi... 
Gelelim neden özellikle 57 olduğunda yazma gereği duyduğuma... 
Nişanlım Sinop'lu ve ben bu yazın orayı azda olsa gezme şansı bulabildim ki çok güzel bir yer. Öyle kolay kolay her şehre alışamam yabancı gelir, 25 senedir Sakarya dan uzaklaşmadığım için belki ama... Orayı sevdim böyle hem tatil kenti gibi hemde Anadolu şehirleri gibi küçük bir havası da var.. Bunda nişanlımın Sinop'u bıkmadan usanmasan saatlerce öve öve anlatmasınında payı olabilir tabi :) Neyse ileride bol bol gezeceğiz ben gezdikçe de anlatırım artık size :))


7 yorum:

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Şafak yazısını gördüm hemen sinyaller yandı :) algıda seçicilik hat safhada artık. Birlikte sayıyoruz bu şafağı seninle canım benim ya inşallah bir an önce kavuşuruz, bende şakak erzincan (24) demeyi sabırsızlıkla bekliyorum..

jeliboncuk dedi ki...

evet canım malesef bende öyleyim:)) geçicek inş hatta şafak adana olsun bir an önce:))

Kurabiye Canavarı dedi ki...

Yaşarken öyle olmasa da geriye bakınca zaman çabuk geçiyor kızlar. Bende sayıyordum bir zamanlar. Şimdi 2,5 yıllık evliyiz bile :)

jeliboncuk dedi ki...

inşallah :))

BOŞNAK KIZI dedi ki...

Allah kavuştursun canımm :)

jeliboncuk dedi ki...

tesekkürler boşnak kızı, hoşgeldinnn :)

Melislicious dedi ki...

Allah en kısa zamanda kavuştursun cnm kolay değil gerçekten!