24 Mart 2013 Pazar

Baharı Müjdeleyen Bir Gün ve Ben Alışverişin Dibine Vurdum :)

Başlıktan da anlaşılacağı gibi bugünkü güzel havayı görünce kuzenimle kendimizi resmen sokağa attık. 
Yedik, içtik gezdik gezdikk ee tabi boş da gezemedik maalesef :))
Bu gün takı konusundaki yeminimi bozup önümüzdeki iki sene beni idare edecek kadar küpe aldım. 
Yeni bir yer açılmış Çark Caddesine, Deniz Kabuğu adında; galiba Eminönünde filanda varmış aynı mağazadan. Doğal olarak  tanesi 1 yada 1,5 tl olan bu küpeleri görüpte o dükkandan eli boş çıkmak olmazdı...
Bakalım sizde beğenecek misiniz? 



Bunları da Yelss mağazasındaki indirimden kaptık. Eldiven ve şallar seneye yatırım :))




6 yorum:

Müstakbel Eşim dedi ki...

Hepsi birbirinden güzeller..
Güle güle kullan inşallah :)

jeliboncuk dedi ki...

teşekkür ederim gül'cüm daha güzelleri senin olur inş..

BOŞNAK KIZI dedi ki...

hepsi çok güzeller canımm eldiven ve şalları çok beğendimm güzel günlerde kullan :)

jeliboncuk dedi ki...

teşekkür ederim boşnak kızı ;)

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Canım benim hepsi çok güzeller hele deri eldivenlere bayıldım güle güle kullan :)

cecilia dedi ki...

güzel günlerde tak takıştır cnm çok güzeller..