24 Şubat 2013 Pazar

Yeniden EmekSensin'deyim

Ne zaman kendimi mutsuz hissetsem yada canımın sıkkınolduğu zamanlarda soluğu boncuklarımın yanında alıyorum... Çatıya kaldırmış annem kutumu gözüm görmüyordu ne zamandır... Bugün indirdim çatıdan ne kadar da özlemişim pensemi  kurdelelerimi boncuklarımı :)

Beni bilen bilir yada öğrenmiş olun fiyonklara karşı ayrı bi sempatim var mutlaka herşeye bi fiyonk kondururum :) Nişanlığımda da vardı muhakkak gelinliğimde de olur :)) 
Onun için o kadar çok kurdelem var ki, her renkte, puantiyeli kareli vs. 

Bu arada kolay fiyonk yapımı tarifimi görmek istiyorsanız 



Bu cici kolye kısa bir süre öncesinin ürünü ama bugüne kısmet oldu görücüye çıkması. Firuze taşlarını bir zamanlar pasajdaki bir hediye çekiyle doğal taş satan bir dükkandan almıştım çok yere kullandım son kalan bir kaç tanesi de bu kolyede birleşti... 
Uzun zamandır satışa bir ürün koymamıştımm, fırsatım da olmadı galiba uğraşmaya. Mola bitti artık Emeksensin de satış zamanıı *-*

Hiç yorum yok: