21 Şubat 2013 Perşembe

Ve Gelinlik Bakmaya Başlanılır...

Of şu evlilik öncesi ne zor bi dönemmiş :( 
Herşeyi düşünmek zorundasın, davetiye düşün , salon düşün, kına gecesini düşün gelinliği düşün... 
Galiba bu gidişle evlilikle alakalı bir kitap çıkartacak kadar arşive ulaşacağım :)

1)


Eski bir model aslında ama üst kısmı çok hoşuma gidiyor...

2)

3)
 Bu biraz fazla ağır, daha gencim dimi:)

4)

5)

Bu iki gelinliğe bayıldım resmen ama Sakarya'da bunları dikebilecek gelinlikçiye henüz rastlamadım :)

6)
Böyle vintage bir gelinlik de güzel olabilir belki bilmiyorum :(

7)

8)

9)

Son 2 model Aysira da var galiba kafam iyice karıştı:) 

10)
11)

Fikirlerinizi benimle paylaşır mısınız ???
Benim tek bildiğim ayakkabı ve çiçeğimin renkli olacağı :)
Onunda rengine karar vermem gerekiyor tabi.

4 yorum:

ÇİĞDEM GÜL dedi ki...

merhabalar blogunuzun yeni takipçisi oldum.. gelinliklere gelince 4-5 ve 8 nolu gelinlikler bence süper...
cigdemdengule.blogspot.com

jeliboncuk dedi ki...

hoşgeldiniz ozaman renkli dünyamıza:))

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Canım benim ya aynı şeyleri yapıyoruz hep :) ve hatta gelinlik zevkimizde aynı sanırım :) 10.modelin üst kısmını bende çok beğeniyorum o kadar bakmama rağmen hala kafama yatan bişey bulamadım ama

Müstakbel Eşim dedi ki...

Bence 8. gelinlik çok şık.
İnşallah kolayca bulursun istediğini :)