27 Şubat 2013 Çarşamba

Kahverengi Aşkım

Banka gibi kurumsal yerlerde hiç önerilmeyen renktir kahverengi hatta bazı ceolar personelin bu rengi giymesini tamamen yasaklamış. Hatta derler ki, iş görüşmesine filan gidiyorsanız kesinlikle kahverengi giymeyin 3 dk da kapı dışarı edilirsiniz !!!

Ama uzmanların bu görüşüne katılmıyorum ben katılmakta istemiyorum ama ben kahverengiyi çok seviyorumki :(( Mantıklı bi açıklama yapsınlar bana tamam ikna olayım... 
Yani şimdi ben lacivert pantolonumu kahverengi kemer, gömlek ve ayakkabıyla kombinlemiyim mi ? Kahverengi etek pembe gömlek giymiyim miii ? 

Sonra bide kahve tonlarında kolyelerim var bi sürü onları kim takıcak o zaman :((





Hem bide minnacık uğur böceğim var baksanıza kıyılır mı bu tatlılığa ...

3 yorum:

zuzu oldum ben =) dedi ki...

arkadaşım seni zevkle takip ediyorum ;) çekilişime katılmak istersen beklerim =) http://zuzuoldumben.blogspot.com/2013/03/cekilis-icin-sectiklerim-bolum-1.html

jeliboncuk dedi ki...

tabi canım zevkle katılırımm

Gurme Şirine dedi ki...

kolyene bayıldım kalpli oluşu çok hoşuma gitti :)
severek kullan canım...