10 Şubat 2013 Pazar

İlk Dans Müzikleri ! ! ! Çok kapsamlı :)

Nişanım için dans müziği ararken bayağı çaba sarfetmiştim. Öyle ki bu sayede büyük bir slow şarkı arşivim oldu :) 
Hem de her tarzdan arabesk, pop yabancı ne isterseniz :) 
Tabi bunların arasında çok sevdiklerim de var tercih etmeyeceklerim de ama tüm seçenekleri görmeniz açısından hepsini paylaşacağım. 
Bu arada aklıma gelmişken anlatmadan edemeyeceğim :) 
Efendim nişandan önce kuzenim; -  Dans şarkısı ayarladın mı yoksa salon görevlileri koyarlar bi Kutsi şarkısı görürsün dedi. Yok dedim ayarladım, Brandy - Everything I Do (öyle türkçe şarkıda da dansetmeyiz =) ) Neyse ben bu konuda çok becerikli olmasamda ilk dansımız bitti. Pasta bilmemne bizi odaya aldılar bir iki dk. Sonra yine çıktığımızda salondaki sunucu çiftimizi bir kez daha dans etmek üzere piste davet ediyoruz demesin mi ! İkinci bir şarkı ayarlamamıştık oysa ki :s Daha da kötüsü çalan şarkı Kutsi'den :) Nişan bitince kuzenimle gülmeye başladık, yeni sloganımız
 " Herkes bir gün mutlaka Kutsi şarkısında dans edecek ! "

Neyse ben sözü fazla uzatmadan şarkılara geçeyim isterseniz. Yaptığım numaralama herhangi bir sıralama değildir ama sizin aralarında en çok beğendiğiniz varsa yorumla belirtebilirsiniz. 

1) Brandy - Everything I Do (Nişanımdaki dans müziğimiz)

2) Cascada - Everytime We Touch 
Bu videoyu özellikle izleyin. Ne kadar güzel dans ediyorlar, çok kıskandım :(

Bu arada aynı çiftin bir videosu daha var çok sevimliler :)

3) Celine Dion - Because You Loved Me

4) Kelly Clarkson - Because Of You

5) R.Kelly and Celine Dion - I'm Your Angel

6) Laura Pausini - It's Not Goodbye 

7) Mariah Carey - My All 

8) Evanescence - My Immortal

9) Pink Martini - Let's Never Stop Falling İn Love
İkinci favorim bu şarkıydı...

10) Mariah Carey - One Sweet Day

11) Bora Öztoprak - Seni Seviyorum

12) Özdemir Erdoğan - Bana Ellerini Ver
Esin Engin ya da Zuhal Olcay yorumuda olabilir.

13) Bülent - Candamarımsın

14) Aslı Güngör - Aşk Herşeye Değer
(Bu bizim şarkımızdı :))

15) Ebru Gündeş - Beyaz
(bu yeni favorilerimden)

16) Mithat Körler - Beni Sensiz Bırakma
Şarkının girişi çok hoşuma gidiyor...

17) Levent Yüksel - Kara Güneş 

18) Seferad - Seni Ne Çok Sevdiğimi

19) İlhan Şeşen - Sen Benim Şarkılarımsın

20) Atlantic Star - Always

21) Diego Torres - La Ultima Noche

22) Leonard Cohen - Dance Me to the end of Love

23) Enrique Iglesias - Hero 
ne güzel bir şarkıdır bu.

24) Niran Ünsal - Aklım Hep Sende

25) Enya - Only Time 
Biraz kilise müziklerini andırıyor sanki, dans değilde ara müzik olabilir

26) Yaşar - Benim Bütün Rüyalarım Seninle

27) Burcu Güneş - Biz Aşkı Meleklerden Çaldık

28) Nilüfer - Son Arzum

29) Zeki Müren - Gitme Sana Muhtacım

30) Yalın  - Meleklerin Sözü Var

31) Çelik - Dilberim

32) Nalan - Söz Verdik Biz Allah'a

33) Melih Kibar - Mesaj 
Çıkış Müziklerinde Favorim

34) Yann Tiersen - Amelie Soundtrack

35) Candan Erçetin - Melek
İki Tane miniğe melek kanadı takarak gelin ve damadın önünden salona bu şarkıyla girmek hoş bir an olabilir:)

Benden bu kadar canlarım yine aklıma gelen veya duyduğum, dinlediğim olursa buraya eklerim...
İnşallah işinize yarar.


7 yorum:

Swotpisces dedi ki...

Kutsi demek , ay çok güldüm... :)

jeliboncuk dedi ki...

Eveeet:) şimdi nerde Kutsi dinlesem gülesim geliyor benimde:))

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Aklımı okudun canımcım :) Bende bu gün elime kağıt kalem aldım şarkı araştırmaya başlamıştım. Nilüfer Son Arzum baya hoşuma giderdi ama Zerrin özer herşey seninle güzel de aklımı çelmedi değil. Çok yararlı bir liste oldu sağol tatlımm..

jeliboncuk dedi ki...

benimde aklımda seferad kaldı sanki ne bileyim :) daha karar veremedim ama damat beye de sormak lazım tabi :)) Listeye zerrin özeri de ekleyelim ozaman

Gurme Şirine dedi ki...

blogunuz çok eğlenceli :)

sizi izlemeye aldım...
sizde beni izlemeye alırsanız sevinirim...
sevgiler...

Bak Bu Harika dedi ki...

Seçimler süper geçen sene benim de vardı böyle bir listem. İzlemeye aldım beklerim bende

Merinin mutfağından:) dedi ki...

merhaba isminiz blogunuz gibi çok güzel:)
sizi takibe aldım bende sayfama beklerim sevgiler...