10 Şubat 2013 Pazar

*-* Çekilişler Katılmak İçindir Değil mi ? *-*

Blog yazmaya  ilk başladığım yıllarda tanışıp çok sevdiğim arkadaşımdır "Ratatoule". 
Bir ara bağlantımız kesilmiş olsa da oğlunun doğumundan sonra açtığı "Furkan Mert'le Hayat" bloguyla yine haber almaya başladık birbirimizden.

 Bu aralar iş güç koşuşturmacadan bloguma fazla uğrayamadığımdan onun çekilişinide biraz geç farkettim. Yorumlara bakılacak olursa şansım biraz azalmış ama hediyeleri yeni evlenecek biri olan ben için birebir olduğundan yine de şansımı denemeye karar verdim :)
Sizde katılmak isterseniz, son gün 1 mart (buyurun buradan)

3 yorum:

ratatoule roul dedi ki...

canım benim çok teşekkür ederim bu güzel post için bir çekiliş ancak bu kadar güzel duyrulurdu saolasın

jeliboncuk dedi ki...

ben teşekkür ederim:$ belki fazla yorum yapamıyorum blogundaki postlarına ama sık sık ziyaret edip takip ediyorum canım emin ol :*

ratatoule roul dedi ki...

çok teşekkür ederim,biliyorum,çoğu dönem hepimize oluyor bu tarz şeyler,canın sağ olsun sıhatin,keyfin yerinde olsun her zaman beklerim,çekilişte bol şans diliyorum ve müsait olduğun zamanlarda görüşmek istediğimide belirtmek istiyorum...