23 Şubat 2013 Cumartesi

Bakın Ne Buldum; Estellita Fashion Centre

İnternette saç modelleri bakınırken tesadüfen karşılaştım bu güzellik merkeziyle... İsmi;
 ESTELLİTA.

Çok güzel ve değişik makyaj örnekleri, manikürler ve saç modelleri var. Onların tabiriyle saç düzümü :) 
Anlayacağınız üzere merkez Azerbaycan'da. 
İnternet sitesi ve bolca resmin paylaşıldığı 61,340 izleyicili facebook sayfası var. 


http://www.estellita.az/sitem/
https://www.facebook.com/estellitafc

Bunu gelinliği beğendiğim için paylaşıyorum
(yine v yaka dantel :))








 Saçıda makiyajıda hamisi süper *-*

Azerilerin konuşmaları o kadar hoşuma gidiyor kii, bütün resimlere yüzümde tebessümle baktım :)) 
Bir de Azeri kızları da çok güzelmiş gerçekten, gözleri özellikle :)

5 yorum:

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Post bombardımanı yaparım bu gün diyosun yani :) bu arada benim babanem de azeri azıcık bende de var :) Saç, makyaj, gelinlik bi anda panik olmaya başladın dimi martta gelince :)

jeliboncuk dedi ki...

evet canım bugün ev modu olunca ve de can sıkıntısından internette sürekli böyle şeylere bakıyorum bakmışkende paylaşayım en iyisi birikmesin diyorum biraz bombardıman oldu evet :) gece bi post daha paylaşırmışım:))) valla sende başla istersen gelinlikçilere haziran olabilir düğün diyince oo sen geç kalmışsın diyorlar:)

cicileydi dedi ki...

ama bunlar çooook güzellerrr ki :)
tşkler paylaşım için arkdşım

jeliboncuk dedi ki...

rica ederim facebook sayfalarında çok daha güzelleri var ben en begendiklerimi paylaştım:)

LASORELLA NİKAH VE BEBEK ŞEKERLERİ dedi ki...

Siz onlardan daha güzel gelin olursunuz eminim ki.Sizin düğün hazırlıklarınızı büyük bir merakla takip edeceğim.Sizi de bloguma beklerim
Sevgiler