18 Şubat 2013 Pazartesi

25. yaşgünümden bildiriyorum:)


Bundan sonra yaşımı artırmayı düşünmediğimden doya doya kutladım bu yaş günümü :) 
Kara Kuzum Emir'inde doğum günü aynı gün olduğundan kutlamanın birini birlikte yaptık. Bu yaşa girip böyle bir pastayı başka türlü kabullenemezdim yoksa :) Bu arada sarı araba benimmiş öyle diyor Emir Bey :))



Cuma günü iş yerinde, cuma aksamı dostlarımla evde cumartesi ablamda Emir le birlikte ve pazar günü yine arkadaşlarımla sevdiğim bir ablamın evinde olmak üzere 4 kere pasta yedim ve doğum günüm süpriz bir şekilde kutlandı :))



 Bazen hayatta ümitsizliğe kapıldığım zamanlar olsa da böyle dostlarım ve ailem olduğu için çok şanslı hissediyorum kendimi... Bir sürü anı biriktirmeme sebep olduğunuz için teşekkür ederim...

İyiki varsınız :) İyi ki varım :)

Not: Bu da Emir in doğum günü partisine katılanlara hediyesi


3 yorum:

Swotpisces dedi ki...

iyi ki doğdun şekerrrrr...:)

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Canıım benim nice nice mutlu yıllara, bir ömür huzurlu, hayırlı bir ömrün olur inşallah tüüm sevdiklerinle :)

jeliboncuk dedi ki...

tesekkür ederim canlarımmmm hep birlikte inşallahh :$