6 Aralık 2012 Perşembe

Yeni Yıl Gelirken...

Hediye vermeyi almak kadar çok severim ^-^
Hele de farklı hediyeler bulmayı yapmayı. Çünkü sıradan bir tebessüm yerine gerçekten değişik bir sürprizle karşınızdakini kat kat daha mutlu edebiliyorsunuz..

İşte bu güzel çikolatalarla dolu sepetleri de gördüğümde hayran kaldım.. Mutlaka yapmalıyım diye düşünüyorum. En kısa zamanda ve bulduğum ilk fırsatta örneğin yeğenimin doğum gününde :)) böyle bir sürpriz hazırlayabilirim.




Bu güzelliklerin kaynağı Hepsiburada.com un yeni yıl hediyeleri. Yapmaya vaktim veya sabrım yok derseniz buradan kolayca satın alabilirsiniz.. Ya da özel günlerde özel insanlara hediye etmek üzere yapılacak harika bir fikir olarak aklınızın bir kenarına not edebilirsiniz :)

Şimdilik kocaman öpücükler..
:*:*:*

4 yorum:

Rimelli Kız dedi ki...

İnce düşünülmüş çok tatlı ikramlar bunlar. Ay ben dayanamam yerimm :D

jeliboncuk dedi ki...

gercekten ince düşünmüşler ama halka şekerin üstündeki uğur böceğini şimdi farkettim çok şirin dimi :) Heralde herkes eninde sonunda aynısını yapıp dayanamayıp yerdi:D

Melislicious dedi ki...

ayyyyy hepsini yiyesim geldi:))) çok tatlı çok da güzel bi hediye olur

çilekli süt dedi ki...

canım aman derim haribo ve diğer jelibonlarda domuz jelatini kullanılıyor sakın çocuklara yedirmeyin bu mundar şeyleri.


bu arada help me :/ aşağıdaki kombin fotoğrafına tıklayıp yorum yazar mısın kombinle ilgili? olumlu yorumlarına çok çok ihtiyacım var :/ https://www.facebook.com/photo.php?fbid=456282741097915&set=a.456282721097917.101538.129354403790752&type=3&theater