12 Aralık 2012 Çarşamba

Vatan Sana Canım Feda !! ama :((

12.12.2012 nikah tarihi, düğün tarihi vs olur genelde benim içinse ayrılık tarihi ... :((


Nişanlım, eşimm askere gitti bugün. 
Önce Ankara acemi birliği sonra ise Diyarbakır - Pirinçlik. 
Allah'tan kısa dönem yapacak 156 gün sonra bitiyor 
(Allah'ın izniyle)...

Aslında sürekli beraber değildik o Bayburt da çalışıyor ben Sakaryada ama telefonumun çalmasına mesaj gelmesine o kadar alışmışım ki, daha ilk günden gelen mesaja heyecanla  koştum. Vodafonedan geliyormuş, sinir etti beni.

Ve bir de çetele hazırladım gün gün, çabucak gidip gelir belki günleri sayarsam. Derler ya sayılı gün çabuk geçer diye, bakalım geçecek mi ?


Yaaa bu arada öyle kötü gribim ki, üstüne buda eklenince salya sümük ağlama modundayım tabiri caizse... 



8 yorum:

koyukirmizi dedi ki...

Allah kavuştursun. Umarım zaman bir an önce geçip gider. Geçmiş olsun ayrıca. Gerçekten çok zor :(

papatya dedi ki...

kuzummm benım bol ağlamalı ,bol özlemli geçsede sonunda bitiyor şimdi sen güçlü olacaksın ki oda orda iyi olsun aklı sende kalmasınn.(nede olsa tecrübe sahibiyim:)

X madame dedi ki...

Allah kavuştursun...
sayılı gün çabuk geçer. sende bu arada hazırlıklarla kendini meşgul edersin anlamazsın bile nasıl geçtiğini...

jeliboncuk dedi ki...

koyukırmızı ; inşallah çabucak gecer dediğin gibi canımm..
papatyamm sağol sana da cok görev düşüyor bu arada mesela bir ara bulusalım da dökeyim içimi :))
xmadame; evet hazırlıklar hep tek başıma bana düşüyor bakalımm onlarla uğraşırken gerçekten geçer galiba...

Noyumberry dedi ki...

Allah kavuştursun canım,hayırlı tezkereler dilerim..

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Allah kavuştursun bende Ankara'ya gönderdim aynı gün nişanlımı ama içimden bi şeyler koptu gitti. Çok zor bir şeymiş :(

jeliboncuk dedi ki...

evet gerçekten insanın içinden bir şeyler kopuyor çok doğru tabir etmişsin Meryem:( Allah sizede hayırlısıyla kavuşmak nasip etsin.. sağ salim gidip gelirler inşallah...

jeliboncuk dedi ki...

noyumberyy; çok teşekkür ederim ablacımm