1 Aralık 2012 Cumartesi

Bohçalarımız...

Nişanımla ilgili çok fazla post paylaştığımı düşündüğümden artık nişanla ilgili bir şeyler koyup koymamakta kararsız kaldım.
Ancak bu bloğun benim bir anı defterim gibi olması kanaatine varmamla kimseyi ilgilendirmese bile dönüp ben bakarım diyerek bohçalarımı da paylaşmaya karar verdim :)

Ama söz artık bu konuları kapatıp yaptıklarımı paylaşıp size de yeni fikirler vermeye devam edeceğim..  

Öncelikli olarak alyanslarımızı paylaşmak istiyorum sizinle.


Sırada benim ve eşim için alınanlar var:)



 Aslında böyle bohça işine hiç girmeyelim diye düşünmüştük ama son anda annem u dönüşü yaptı ve hem kendisini hem beni strese soktu :) Neyseki sonuçta alnımızın akı ve iki tarafın memnuniyetiyle bu işleri de atlattık ...







Son olarak işte bu da damat bohçası :)

  





 Ee bir de bize gelenler var tabi..

Eşimin Hala'sının yaptığı el emeği göz nuru iğne oyalı havlu ve tülbentler. Resmen herkesin ağzı açık kaldı; o kadar düzgün işlenmiş ki! 
Tekrar buradan ellerine ve yüreğine sağlık demek isterim.




Rabbim herkese bu güzellikleri yaşamayı nasip eder inşallah... 
Düğünümde ayakkabımın altına  hepinizin adını yazıcam :*
Sevgilerimle...

5 yorum:

Melislicious dedi ki...

ne güzel şeyler, çok tatlı bir telaş olmalı:)))

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkür ederimmmm
Bende hoşlanmayacağımı düşünmüştüm ama herşeyin yaşanması gerekiyor galiba gerçekten :)

Esce dedi ki...

tebrık edıyorum jeli allah tamamına erdırsın herdaım mutlu olun yalnız o dantelllı bı sepet gıbı bırsey gordum o nasıl hoş degısık bırsey nereden bulundu o nedır oyle denız kabugu gıbı .

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkür ederim esce inşallah tamamını da görürüz:) Evet o dantelli sepet mideye gibi ama kapagını dantel ve incilerle süslemişler. Biri küçük makyaj malzemeleri için diğer büyük havlular ve tülbentler koyulmuştu.. Erkek tarafının bize hediyesi =)

Ben'li Moda dedi ki...

bİR ÖMÜR BOYU MUTLULUKLAR DİLERİM ;)BENİM ADIMI DA YAZMAYI UNUTMA :):)BANA DA BEKLERİM
http://benlimoda.blogspot.com/