2 Aralık 2012 Pazar

Dore Peçete Halkaları

Bloglarda gördüğüm sofra düzenlemelerine önceden beri içim gider ♥ ♥ 
 Bende ileride misafirlerimi böyle sofralarda ağırlamak isterim ki, bunun ilk adımı olarak masa örtüsü runnerlar ve tabaklar seçilmeli değil mi ? 
Bense en ince ayrıntı olan peçete halkasından başladım işe :) 
Tabii bir çeşit peçete halkası yetmez bunların devamı gelecek inşallah... 


 Bir kaç ay önce almıştım plastik halkaları krem rengi kurdeleyle sarmıştım, hazırdı hatta ama nasıl süsleyeceğime karar verememiştim. Sonra aklıma böyle bişey geldi altın rengi iplikten motifler ördüm ve inci ve kurdelelerle süsledim.



 Keşke incilerin deliksiz olanı bulabilseydim:((
 o ayrıntıya sinir olsam da, sonuç olarak çok da kötü olmadılar :)

Bir de sizin görüşlerinizi almak isterim tabii ki ??

4 yorum:

Melislicious dedi ki...

süperler harika bir fikir örgü motifler, çok zarif ve şık olmuş, bayıldım ben, misafir olsam böyle sunulan peçeteler çok iyi hissettirir:)))

hanife dedi ki...

Bencede kötü olmamış çok hoş olmuş eline sağlık Bloğunu izlemeye aldım mutlu bir hafta dilerim

jeliboncuk dedi ki...

teşekkürler melislicious; senin fikirlerin benim için önemli beğenmene çok sevindim... :*

jeliboncuk dedi ki...

tesekkür ederim hanife hanım bende sizin blogunuzu ziyaret ediyorum hemen.. :)