16 Aralık 2012 Pazar

Çiçekli Bahar Tacım

Sakarya da takı malzemesi satan çok fazla yer malesef ki yok :(  
Eminönündeki dükkanları gördükten sonra bu işe el atmamak için kendimi zor tutuyorumm :)) 

Sürekli gittiğim küçük bi yer var ki orası da son zamanlarda  açılan halk eğitim kurslarının etkisiyle nakışa dönmüş durumda... 
Yine de ara ara ziyaret ediyorum değişik birşeyler bulma umuduyla... En son girdiğimde gözüme çarpan bir kurdele oldu mesela bununla titanyum nakışı mı ne yapılıyormuş.. Örneklerini google da aratabilirsiniz çok güzel tablolar yapıyorlar.. 

Neyse bende bir metre alayım belki işime yarar dedim. Ve eve gelince böyle basit ama sevimli bir tacın yapraklarında kendilerine yer buldular :)





7 yorum:

ratatoule roul dedi ki...

ellerine sağlık harika olmuşlar,titanyumu bende duymuştum ama malesef hiç görmedim,nette gördüğümle biliyorum,bende bu anlattığın malzeme sıkıntısını yaşayanlardanım allah yardımcımız olsun ne diyim

Melislicious dedi ki...

çok şekermiş! güle güle kullan. Bahar ve yaz ayrlarında beyaz uçuş uçuş bir elbiseyle ne güzel olur!
sevgiler
DIY takılar için beklerim:)))
http://melislicious.blogspot.com/

Prensesin Masalı dedi ki...

cok cok güzel bayildim :) blogunu cok sevdim bende bloguma beklerim sevgiler :)

http://prensesin-masali.blogspot.com/

jeliboncuk dedi ki...

Hülya cım bilirim seni belki oğluşundan vakit bulamıyorsun ama ah bide bulsan vede imkanlar olsa neler çıkartırsın sen oralarda...:)

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkürederim Melis ben blogunu takip ediyorum zaten kaçırırmıyım takılarını :) Kullanım önerin içinde ayrıca sağol değerlendireceğim...

jeliboncuk dedi ki...

prensesin masalı bloguma hoşgeldin o halde:) bende en kısa zamanda senin bloguna ziyaretimi yapıp yorumlarımı bırakacağım:)

► Hobihane ◄ dedi ki...

renk uyumu süper olmş ellerinize sağlık..