8 Kasım 2012 Perşembe

Evde Yürüyerek Forma Girme - Leslie Sansone


Yürümenin zayıflamak veya formda kalmak için ne kadar faydalı bir egzersiz olduğunu hepimiz biliyoruz. Yürüyüş esnasında vücudumuzda 50 nin üzerinde kas aynı anda çalışıp metabolizmamız hızlanıyor, kilo vermek kolaylaşıyor. Ancak her zaman dışarıya çıkıp yürüme imkanımız olmuyor. Bende bu konuyla ilgili ablam vasıtasıyla öğrendiğim bir şeyi anlatacağım sizlere... 
Duyanlarınız vardır mutlaka ama duymayanlar için bende paylaşmak istedim. Leslie Sansone ile Walk At Home! (Evde Yürüyüş). Erken kalkmaktan, şehrin kalabalığından, soğuktan şikayet etmeden evinizde kilometrelerce yürüyüş yapmak iyi bir fikir gibi geliyor değil mi? Hemde çok eğlenceli :)

Google a " Leslie Sansone" yazdığınızda bir sürü video bulabiliyorsunuz yada isterseniz buradan. Farklı farklı bölümleri var. Sadece yürüyüş değil step ve dans gibi müziğin temposuyla çok daha eğlenceli bir hal alıyor. 

4 Really Big MiLES oldukça tempolu ve hızlı bir yürüyüş aralarda bol bol koşuluyor kilo kaybı ve yağ yakımı için iyi bir secenek bir de videoda Leslinin kızını da görebilirsiniz oda yürüyüşleri yapıyor annesiyle:))

walk the walk 1 ve 2 mil olan diğerlerine göre daha yavaş akşam saatlerinde yapılacak hafif ve etkili bir program ben bunuda akşam yatmadan yapıyorum özellikle yemeklerden sonra iyi oluyor

walk away your waistline 3 mil yürüyüş bel ve cevresini inceltemeye yarayan bir program bele bağlanan bir tür lastik kullanılıyor ayrıca kol kasları da iyi çalışıyor.

3 mile weight loss walk kilo kaybı için 3 millik yürüyüş hafiften başlayıp tempo hızlanıyor 2.milinde diğer yürüşçülerden mary kay hareketleri yaptırıyor en hızlı bölümü 2.mil kilo vermek isteyenler,bu yürüyüşü yapabilirler.

5 mile fat burning walk 5 mil yağ yakıcı yürüyüş tempolu hızlı yürüyüşler ve millerin sonlarına doğru jogging(hafif koşu) yapılıyor başka bir mile gelindiğinde tempo hafifliyor,millerin sonuna doğru yine hzılanıyor. metabolizmayı hzılandırıp yağ yakmakta büyük fayda sağlayan bir yürüyüş herhangi bir ekipman kullanılmıyor.

5 mile slim down 5 gün boyunca vücudun farklı bölgelerini çalıştıran 1 millik yürüyüşler yapılıyor her gün 1 mil yapılıyor.

5 mil advanced walk 5 mil boyunca farklı millerde,ağırlık,bele bağlanan lastik,pilates lastiği kullanılarak yapılan tempolu ve hızlı adımlı yürüyüş.

1 mile jog 1 mil boyunca hafif koşu yapılıyor.

Heart Healthy Walk kalp sağlığını korumak ve kalbi güçlendirmek için yapılan düzenli hafif tempolu yürüyüş
Walk off 10 Pounds 3 millik 4-5 kg verdirmeyi amaçlayan tempolu aerobik tarzı yürüyüş

Britanny Ulrich walk Now 2 mil tempolu ve hızlı yürüyüş buradaki videoda Leslie Sansone yok onun yerine başka bir kız var. Genç kız ve erkeklerin bulunduğu bir toplulukta dinamik eğlenceli yürüyüşler yapılıyor

leslie sansone shortcuts and abs üst beden ve alt bedenin güçlenmesini sıkılaşmasını sağlayan yer hareketleri yapılıyor.

walk firm leslie sansonun önce yürüyüş ardından resistance band denen lastikle sıkılaşma egzersizleri yaptırdığı bir program...

leslie sansone walk away your pounds abs 1-2-3 mile bele bağlanan lastik yardımıyla kol,bel bölgelerinin güçlenmesi ve sıkılaşması sağlanıyor 1.mil hafif tempolu, 2 ve 3. mil hızlı tempolu gelişmiş yürüyüş tarzında.

Leslie Sansone Women's Walk 2 mil yürüyüş ilk mil hafif 2. mil tempolu geçiyor sonrada tüm vücudu kapsayan güçlendirici ve sıkılaştırıcı yer hareketleri yapılıyor.süresi 1 saat.

(alıntıdır)

Benim en çok yaptığım walk the walk 2mil 35 dk sürüyor ancak fazla yormuyor. Haydi bakalım siz beğenecek misiniz? yorumlarınızı bekliyorum...



Hiç yorum yok: