11 Kasım 2012 Pazar

Akdeniz Oldumm :)

Tekrarr Merhabaa Herkeslere....
Sayfamın sol alt kısmında görebildiğiniz üzere beraberliğimiz 4 yıl 6 ayı dolduğu sıralarda istemeyi, sözü nişanımızı yaptık. Sıra geldi düğünümüze ancak nişanlımın askerliği ve tayin durumlarımız belli olmadığından sadece nikahımız yapıldı düğün ise önümüzdeki yaza kaldı. Ancak 30 ekim itibariyle resmi olarak soyadım Akdeniz olarak değişti :)


 Bu anımızı bizimle paylaşamayan dostlarımız ve merak edenler için nikah videomuzu paylaşıyorum..

Nikahımız için öyle bir consept  ve kıyafet filan planlayamadım malesef biraz acele ve sonrasında da spontane oldu her şey...
Ama nihayetinde EVLENDİK ve şu an için ayrı şehirlerde de olsak MUTLUYUZ... 
(şükürler olsun)

Dualarınızı üzerimizden eksik etmeyin olur mu :( 
 Hele de Aralık da askere gidecek eşim için...
 İnşallah Rabbim Hayırlısıyla Gidip Gelmesini Nasip Eder...


Seni Çok Seviyorum Hayat Arkadaşım...


ps: Bu arada nikah şahidim olan candostum papatyama da her anımda yanımda olup beni hiç yalnız bırakmadığı için sonsuzz teşekkür ediyorum... Bu işler sırayla dimi ama :)

4 yorum:

Dilekce.. dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun, ömür boyu mutluluklar..

jeliboncuk dedi ki...

güzel temennilerin için çok teşekkür ederimm Dilekce :)

★RenGiAhenG★ dedi ki...

Videoyu sonuna kadar izledim çok tatlısınız :) Çok mutlu olursunuz inşallah. Hayırlı olsun tebrik ederimm :)

jeliboncuk dedi ki...

rengiaheng; çok teşekkür ederimm güzel dileklerin için... Mutlu oldum hem izleyip hemde yorum yapman gerçekten incelik.. Sevgilerimlee:**