5 Kasım 2012 Pazartesi

28 Ekim Nişan...

Sonunda bu postu hazırlamak için oturabildim bilgisayarımın başına... Uzun süredir hazırlandığım nişan günüm sonunda geldi çattı ve iki ayağım bi papuca girdi. Neyse ki kazasız belasız atlattık nişan merasimini :)


Dış çekim yapılırken ablacığımın çektiği fotoğraflardan bir kaçı..




Çiçeğimi çok beğendim çünkü çiçek seçimi, tasarımı ve yapımı bana ait :) Çok gerekli mi değil mi diye düşünüyordum ama iyi ki yapmışım :)


 Yüzüklerimiz ise modelde anlaşamadığımızdan farklı oldu.. Dedim en sonunda, tak da nasıl olursa olsun artık :)


Dans müziğimiz;
♪ ♫♪ ♫ ♫♪ ♪ ♫♪ ♫ ♪ ♫♪ ♫ ♫♪ ♪ ♫♪ ♫ 


Aslında bu şarkıyı Bryan Adams söylüyor ama erkek sesinden ziyade bayan sesinde dans etmenin daha romantik olduğunu düşündüğümüzden başka kim söylüyor diye arayışa girdik , Celine Dion da söylemiş hatta harika söylemiş ama kaliteli bir kayıt elimize geçmediğinden, Brandy diye bir kadının söylediğini çaldırmaya karar verdik. Hatta şarkıyı son güne kadar kesinleştirmediğimizden kendi aramızda;  Neyse ki Kutsi de dans etmek zorunda kalmadık diye bir espri döndü... Gelgelelim pasta kesldikten sonra tekrar dans müziği çalmaya karar verdiler ki ne duyalım Kutsi ve İlan ı aşk ediyorum !!! Tabi biz kahkahalara boğulduk :)) Videonun özellikle o kısmını çok merak ediyorum.. Dans ederken gülmekten yarılan bi çift =)

Not: Hep merak ederdim gelinle damat dans ederken ne konusuyor fısır fısır diye  :) Merak edilecek bişey yokmuş meğerse... O kadar saçma şeylerden konustuk ki o an sanki kendi nişanımızda dans etmiyoruz da memleketi kurtaracağız :) 



Son olarak yine sabırla karşıladığım bir fiyaskonun daha resmini paylaşacağım sizlerle... Bu olayla birlikte kendi yapabileceğim bir işi başkasına yaptırmamayı bir kez daha öğreniyorum çünkü, bir önceki postta paylaştığım nişan şekerleri modellerinden en alttan ikinci resimdeki mor çiçekli lavantalı süsten yapmasını istediğim adamın yaptığı süse bakarmısınız ??? Uzaktan yakından alakası yok bari malzemelerini bulamadım şöyle olsa olurmu de mübarek insan ama yok parayı alana kadar herşey sonra kimse durmuyor yaptığının arkasında... Neyse ki hediye olarak sepet yapmış o da işe yaradı en azından :)


İşte nişan faslını da böylece bitirmiş olduk sıra bundan sonraki hazırlıklarda:)

6 yorum:

Noyumberry dedi ki...

Canım benim,hayırlı,uğurlu,mutluluğun daim olsun:)
Sevgiyle kal..

jeliboncuk dedi ki...

tesekkür ederim ablacım güzel yorumların için...

Leithy Cat dedi ki...

ayy hadi hayırlısı olsun :)

nikahınızı da izledim :)

darısı başıma diyeyim :)

jeliboncuk dedi ki...

teşekkür ederimmm evett tabbii darısı başına :) bizim ki gibi karman çorman olmasın inş bi çırpıda olsun bitsin catcim:)

belzebul dedi ki...

Merhabalar Jeliboncuk,
Sana ulaşmaya çalışıyorum ama mail adresini bulamadım. Bana gizem@dugun.com adresinden ulaşabilir misiniz?
Teşekkürler
Gizem

pınar doğan dedi ki...

Herşey süper sende çok güzelsin Allah tamamına erdirsin :) Mutluluklar