15 Ekim 2012 Pazartesi

Nişan İçin Detaylar...

3 ay var 2 ay var derken nişan günü iyice yaklaştı ve yine her zamanki gibi bir sürü işim sona kaldı.. Annemin tabiriyle "Yumurta Kapıya Sıkıştı"    :))  O kadar çok ayrıntı varki hepsini takip etmek yoruyor insanı... Nişanlığımın rengini mor olarak seçtik ve dikimi bitmek üzere. Ayakkabılarımı da gümüş rengi aldım. Bohçalar içinde bütün ince detaylar hazırlandı. Hepsini resimleyip sizle paylaşacağım:) 

Şimdi gelelim ilk müzik seçimimize .. Bir kaç şarkı var aklımızda olan bunları sırasıyla paylaşacağım ama sizinde hem yorumlarınızı hemde varsa farklı önerilerinizi bekliyorum:)



Giriş Müzikleri : 


dinlemek için şarkıların üzerine tıklayabilirsiniz...

Yorum yapmanızı istediğim bir şey daha var... Sözümüz aile arasında ve de acele olduğundan söz mendili yapmadık bende nişanda hediyelik olarak birşey vermek istiyorum, hem de hatırlanalım diye düşündüm ... Aslında değişik bişeyler istedim ama bunlar vaktimi alacak şeyler olduğundan malesef ki ilgilenemedim.. Kınam için nişandan sonra hemen başlayacağım ama :)))


Fazla abartı olsun istemiyorum bu sebeple hep çiçekli modeller beğendim. Ya malzemesini kendim alıp yapacağım yada vaktim kalmazsa hazır alacağım bilmiyorum :s

Hemde arayanlara fikir olması açısından bir kaç model paylaşıyorum.

Hiç yorum yok: