26 Ağustos 2012 Pazar

Sırada ki Sorunumuz Nişanlık Modeli !!!

Bazen Türkiye 'de sadece ben miyim bu sorunu yaşayan diye düşünmeden edemiyorum... Çarşıdaki neredeyse bütün moda evlerine hatta tesettür mağazalarına bile baktım, yetmedi internetten yine moda evlerini ve nişanlık, gelinlik, abiye diken markaların sitelerini araştırdım ama şöyle straplez olmayan ne biliyim küçücük de olsa kolu olan bir model bulamadım... 

Yok arkadaş; ya tam tesettür boğazına kadar kapalı, kolu bileğe kadar kapalı yada tamamen kolu askısı yok sırt göğüs omuzlar dışarıda... Giymek isteyene bir şey demiyorum hatta saygım sonsuz insanların tercihlerine ama farklı alternatiflerinde sunulması gerektiği taraftarıyım. Bu süreçte aklıma şu geldi acaba insanları tamamen gruplaştırmaya mı çalışıyorlar ? Ya tamamen kapalı olacaksın başında örtün kıyafetin ona göre kapalı... Ya da açacaksın artık Allah ne verdiyse, yiğidin malı meydanda olur misali  :s Dengesiz bi insan olduğumu zaten biliyordum bu da kanıtı oldu galiba :)

Bunca beyin fırtınasının üzerine bir de arkadaş ortamımda bu konu üzerine serzenişte bulunurken bir arkadaşımın sözleriyse beni daha da çileden çıkarttı... 
- Aman canım sende her zaman giymiyorsun ya kendi nişanında giyersin ne olacak ki !! Ya her zaman giymiyorsam o günün farklılığı ne ? Kısım kısım insanlara göstermeye uğraşma da hazır bütün sülalen toplanmışken görsünler canım dimi... 

Neyse ki yana yakıla internette bu konu üzerine bakınırken Tidebuy diye bir site varmış, duymuş olanınız vardır belki orada bile inanın daha fazla model bulabildim... Satın almak konusunda fazla tavsiye edilmeyen ancak moda evlerinin bile oradaki modelleri kullandığını öğrendiğimden bir kaç model beğenip diktirmeye karar verdim... Şimdi ise sorun renk de ve beni çileden çıkartmayacak işinin ehli bir terzi bulmakta :)

1)


2)

3) 


4)


5)


6)


7)

8)

9)


10)


11)


12)


13)


14)



15)

16) 
17)


Bazılarının rengini,  bazılarının modelini beğendim ufak değişiklerle tam istediğim gibi olabilirler galiba :) Bu arada favorim ilk resimdeki model, favori renklerim ise 13 ve 14 . Hem belki benimle aynı sorunu yaşayanlar varsa sizin için de fikir olabilir... Şimdilik kocaman öpücükler...

10 yorum:

Hesna dedi ki...

1. modeli ben de çok beğendim :) Renge gelince herkes bi pembedir tutturmuş. Pembeye alternatif bu yıl saks mavisi oldu ama bilemiyorum renk gerçekten başlı başına bir sorun :) kolay gelsin sana ne diyeyim :))

jeliboncuk dedi ki...

sağol canım valla zor gerçekten ben rengi bu kadar çok düşünüyorum da damat beyde ben o renk kravat takmam derse heralde atarım kendimi camdan biyerden bakalım artık :))

Porti dedi ki...

Beyaz olan bana çok değişik geldi :) Onun zümrüt yeşili yada bordosu çok hoş olabilir gibi geliyor bana :)
Altın da takılırsa güzel uyum olur diye düşünüyorum :)

Porti dedi ki...

Canım benim beyaz olanın modeli çok hoşuma gitti :) ZÜmrüt yeşili yada bordosu çok hoş olabilir
Bi de altın takılacağını düşünürsek renk uyumu hoş olur gibime geldi bilemedim::)

Nilgün Komar dedi ki...

10-12-17 renkleri tabiki başka olsun ben modelleri beğendim nişanlık içinde gayet güzeller

jeliboncuk dedi ki...

Porti, sağol canım fikirlerini paylaştığın için zümrüt yeşili benimde aklımda ama annem kapatır mı acaba seni dedi saçım filan koyu ya... Denemem gerekiyor galiba önce... Ama altınla güzel uyumunu düşünmeliyim ince bir ayrıntı ve benim aklıma gelmemişti :)

jeliboncuk dedi ki...

nilgüncüm, 10 benimde en beğendiklerimden diğerleride olabilir tabi ama son bi hafta daha hazırlara bakacağım belki diktirmeme gerek kalmaz :) Yorumun için çok sağolasın...

NüHa dedi ki...

Eğer istanbulda ikamet ediyorsan Fatih'e gözatmanı tavsiye ederim.
Hem hazır hem özel dikim yeri olarak alternatifi çok.

Dayanamadım yorum iliştirdim :)
Başından yeni nişan geçmiş biri olarak iyi anlıyor sayılırım bu haleti :)

jeliboncuk dedi ki...

sağol canım yorumun için haftasonu bi istanbul yapıcam zatenn :)

cecilia dedi ki...

hadi bakalım tatlı telaşlar başlamış bile :)cnm ilk resimdeki elbiseyi bende beğendim, ne çok kabarık ne de dar olsun dökümlü bi model olsun. bide renk konusunda canlı bi renk olsun, ben zümrüt yeşili giymiştim sen de tercih edebilirsin ;)