11 Ağustos 2012 Cumartesi

Kuzumm 1 di 2 olacak :)

3,5 yıl önce Teyze olmuştumm ve bu kara kuzuyu  kucağıma almıştım.. Şimdi de sıra Hala olmak da :) Ve resimlerden anlaşılacağı gibi ailemizin ikinci yeni üyesi de yine erkek...  Önceden erkek çocuklarına çok sınırlı kıyafetler yapılırdı: kız çocuklarına daha çok özenirdim giyindirirsin, süslersin diye ama son zamanda erkek çocukları içinde çok güzel kıyafetler üretiyorlar.. Hem zaten sağlıklı olsun da değil mi kız erkek ikisi de bir ;)

Neyse gelelim bebeğimiz " Yağız" bey için yaptığım sepetimize...


Önce keçeden yazmayı düşündüm ismini ancak sonra nakış işlettirmeye karar verdim...
Nakış işleyen çeyiz evi beni çileden çıkartarak söz verdikleri işi 2 haftada ancak bitirip birde haber vermeden dükkanlarını değiştirip beni bütün Sakarya da yeni yerleri için aratmış olsalar da neyse ki sonucu görünce söyleyeceğim bütün şeyleri unutup elinize sağlık diyebildim:)




Yengem bebek ürünlerini Nivea'nın setinden tamamlamıştı. Bende kokusuna bayıldığım için Komili aldım hepsini :) Renklerinin mavi olması temennimdi ama olsun bunlarda sepete ayrı bir renk vermiş oldu..

Bu sevimliği ayıcığı ise çok öncelerden gözüme kestirmiştim, satın almak için giderken ne dualar ettim Allah'ım satılmış olmasın diye:) O kadar yumuşacık, o kadar sevimli bir ayıcık ki... Utanmasam sarılıp uyumak için kendime de alırdım bitane :) 



Sepetimizde ayrıca resimlerde fazla gözükmeyen anne için lohusa tacı, zıbın, çoraplar ve bebek süsleri de var.

Son olarak da mavi tülle paketleyerek hediye etmeye hazır hale getirdim. Kapağı tombul ayıcıktan kapanmadığı ve bende özellikle kapatmak istemediğim için ayrıca süsledim ve sonra götürmeye karar verdim. Çünkü sepetimiz sonrasında havluların yada çamaşırların koyulduğu kullanışlı bir sepet olarak odanın bir köşesinde durabilir.

Daha dünyaya gelmesine bir kaç gün olmasına rağmen ;
Hayatımıza Hoşgeldin Yağız Bebek... 

1 yorum:

NOWACRAFT dedi ki...

Hepsi çok güzel ve cici olmuş, ellerinize sağlık.Küçük Yağız da hayırlısıyla gelsin, büyük adam olsun inşallah. Sevgilerimle...