1 Ağustos 2012 Çarşamba

Çeyiz Hazırlıkları

Para biriktiremediğim için uzun süredir birşeyler almaya çalışıyorum maaşımdan, ufak tefek şeyler gibi gözüküyor kız tarafının aldıkları ama asıl masraf onlar tutuyor galiba.. Ve alacak daha bir sürü şeyim var :(


Aldıklarım:
1) Elektrik süpürgesi ve aynı zamanda halı yıkama makinası olarak Thomas Twin modelini aldım çok methetmişlerdi ama göreceğiz:)
2) Blender ı Philips aldım ama bununla ilgili fazla araştırma yapmamıştım bir kampanya vardı tesadüfen alıverdim.
3) Tefal Actifry Fritöz de aldım. Malum patates kızartmasını çok seven biri olduğumdan bu zorunlu ihtiyaçtı:)
4) Çatal bıçak takımımı ikinciye değiştirişim hala pek içime sinmiş değil ama Jumbonun eski bir modelini aldım.

 Resmin üzerine tıkladığınızda büyüyecektir.

5) Tencerelerim Berghof Organik tencere... Teflon tencerelerin kanserojen madde içerdiğini biliyoruz bunlar döküm tencereymiş ve içi de seramik kaplı olduğundan hem çizilmiyor hemde zararlı maddeler içermiyormuş :)

Almak İstediklerim :
1) Havuç , kabak vs rendelemekten özellikle nefret eden veya her seferinde rendeyle parmaklarımı doğrayan ben bunu mutlaka almalıyım diye düşünüyorum:)
2) Bir showromda görmüştüm teşhir ürünüydü ama uyku setiydi, ben uyku seti almak istemediğimden hayran hayran çıkmıştım oradan ama internette aynı modelin nevresim takımını da gördüm.. Almam lazım mutlaka ya çok güzel duruyor hem ne demişler iki kuruş fazla olsun kırmızı olsun :)
3) Çok yemek yapan biriyim ya bi düdüklü tenceren eksik diyor annem ama hakkaten eksik napayım.. Olursa da tefal olsun canım, niyeyse bi sempatim var tefale karşı :)
4) Son olarak da bu yemek takımına bayıldım aklıma geldikçe, Bernardo nun sitesine girip resmine bakıyorum  o kadar yani :) Fiyatı standart yemek takımlarından biraz pahalı olsa da hak ediyor bence.



Bunlardan kullandığınız ürünler varsa olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar...

13 yorum:

papatya dedi ki...

BENIM HİÇ ÇEYİZİMMM YOK Kİ:)aMA TAKMIYOM DA ÇÜNKÜ SEN BURDA OLURSA HAFTA 3-4 GÜN SİZDE TAKILMAYI PALNLIYORUMM:)

IşıLL IşıL dedi ki...

Canım aldıgın fritözden cok memnun kalıcaksın. bizde de var ben de ceyizime almak istiyorum ama daha ona sıra gelemedi:)
onda herrrseyi yapabilirsin börekden yemege yemekten tatlıya kızartmaya. icinde yemek kitabı olması lazım. pisman olmıycaksın hem cok saglıklı hem de lezzetli seyler cıkıyor ortaya. sadece patlıcanı cok güzel olmuyor,kızartma gibi olmuyor ama fena da degil o kadar da olsun dimi:)
Bu arada ben de bikac hafta icinde evlenicek biri olarak kız tarafının aldıkları hiç gözükmüyor ama okadar cok sey alıyoruz ve okadar cok para gidiyor ki:( cok iyi bilirim...
bu arada ben de beklerim :)
http://merababenisil.blogspot.com/

★RenGiAhenG★ dedi ki...

Hepsi harika güle güle kullan canım :) Çatal bıçak takımına bayıldım çünkü bende öle abidik gubidik modelli şeyleri değil de sade ve kullanışlı bir takımı tercih edeceğim. Süpürge de sözlüm bir tane ihlas auro temizlik makinası almış çok fonksiyonlu bir makina herzaman kullanama diye pratik süpürge aldım blue hoyse dan hem pratik hem çok işlevli :) tefal actifiry da mutlaka alıcam bende çeyizime :)

jeliboncuk dedi ki...

papatyam...gel kuzum ya Sakarya da olursam gel tabi onla mı korkutacan beni :)

jeliboncuk dedi ki...

ışıl; bende öyle umuyorum ki inş güzel güzel yemekler pişirebilirim bununla... Bloguna gidiyorum hemennn :D

Nesli dedi ki...

Hepsi çok güzelmiş.güzel günlerde kullanırsın inşallah. Bende hergün yeni bir şey alıyorum ama malesef hiç bitmiyor. o kadar çok alınacak şey vaki:(

Nilgün Komar dedi ki...

çatal kaşık takımından iki kuzenimde var çok da memnunlar

jeliboncuk dedi ki...

evet Nesli cim hiç bitmiyor malesef okadar çok ıvır zıvır varki alınması gereken annem sürekli birşeyler çıkarıyor:)

jeliboncuk dedi ki...

Nilgün hanım,bende başta farklı bir model almıştım sonra deseni çok karışık gelince aldığım yere geri götürüp değiştirdim:) inş bende memnun kalırım ..

Laura dedi ki...

Lovely posts and blog! Would you like to follow each other?

BOŞNAK KIZI dedi ki...

ben de çeyiz aşamasındayım şuanda :)) aldıklarını çok beğendim. o organik tencereler konusunda kararsız kalmıştım ama sanırım alıcam :) güzel günlerde kullan hepsini :)

nurtenbegendi.blogspot.com dedi ki...

Tefalin bu düdüklüsünü teyzem ev hediyesi olarak aldı bana. Hatta Bir büyük bir küçük 2 tencere, biri düdüklü kapağı, diğeri düz cam kapak 2 kapaklı set halinde. Bu kadar iyi bir düdüklü olduğunu bilseydim seneler önce alırdım. Kesinlikle al, pişman olmazsın. Sevgiler.

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

Canım senin takımınla benimkinin modeli aynı sadece desen farkı var. ben aldığım bernardo da itrinde gördüm senin beğendiğin takımı. Bu kampanya yıl başına kadar istersen bi İstanbula uğra. Bide Ocak ta da bir kampanyası olcakmış bernardonun ama aldığım yerdekiler en büyük kampanyanın bu olduğunu söylediler haberin olsun.