2 Ağustos 2012 Perşembe

Bu gidişle kısa bir süre sonra kel kalabilirim :s

Son bir kaç aydır saçlarım o kadar çok dökülüyor ki  anlatamam size avuç avuç elime geliyor, yatağımda, odamda, halının üzerinde, banyoda, aynanın önünde öbek öbek saçlar :s 
Hani derler ya saç yenileniyor: mevsim  mevsim dökülebilir. Ondandır diye bekledim ama geçmedi, haftada iki kez saçımı düzleştiriyordum acaba ondan mı dedim , neredeyse 1 aydır düzleştirmiyorum; hatta işe bile son derece pejmürde bir halde gidiyorum sırf dökülmemesi uğruna ama hiçbir değişiklik yok sanki daha da arttı son günlerde... Bu hızla giderse kel kalacağım galiba :( Dökülenlerin yerine yenilerinin gelmesinin imkanı yok öyle böyle bir dökülmek değil çünkü.... Biraz boyu uzadı kırıklarını aldırmıştım oysa ama kestirsem mi ne yapsam bilemedim :( Uzun sacı da çok seviyorum ufff... Bildiğiniz bi yöntem varmıdır??? sarımsak mı yesem sabah aksam bilemedim :(((

10 yorum:

Leithy Cat dedi ki...

Saçlarını düzleştiriyordun hmmm o en fazla kırılmasına neden olur ama fön makinesi kullanıyorsan saç derini aşırı kurutuyor. bu yüzden badem yağıyla saç diplerine masaj yapabilirsin.

Bir de yediğine içtiğine çok dikkat et, bol çökelek ye. Saç en çok yedikten içtikten bir de stresten etkileniyor.

Benim saç derinde egzama var. Aşırı saç dökülmesine neden oluyordu kullandığım ilaçlar. Doktorum kullandığım şampuana aktardan çamterebentin alıp karıştırmamı söyledi. Saç derini ferahlatıyor bu ve saç diplerin daha rahat nefes alıyor. Yağlanmayı falan geciktiriyor. Baya işe yaramıştı.

Bir araştır, sor derim.

Banuca dedi ki...

Beraberinde başka şeyler var mı, mesela vucut ağrısı, yorgunluk, çarpıntı? Benim de öyleydi, beraberinde çarpıntı ve ağrılar vardı, hipertiroid çıktı !
Eğer böyleyse, endokrinolojiye başvurabilirsin...

jeliboncuk dedi ki...

Cat cim evet biraz kurular yağlanmıyo bile 2-3 gün yıkamasam biraz bakım yapmam gerekiyor gerçekten..bi aktara uğrayayım en iyisi ben..

jeliboncuk dedi ki...

banuca; kendimi hiç dinlemedim acıkcası agrılaaarım oluyo muhakkak ama kronikmi günlük mü bi takibini yapıyım en iyisi..Sağolasın canım ...

Vahide dedi ki...

Bendede ayni sorun var.. Eskiden okadar gür saclarim vardiki herkes kiskanirdi.. Simdi bende türkiyeden badem yagi ismarladim.. Onu sac diplerine masaj yapinca gür cikiyormus diye duydum.. Bilmiyorum bende deneyecem daha..

NOWACRAFT dedi ki...

Merhaba, geçmiş olsun. Benim de aynen senin gibi çok dökülüyordu, ne duyduysam yaptım ama faydası olmadı.Sonra kan tahlilinde, Banu'nun tersine hipotiroidi çıktı.Bence, Banu' nun dediği gibi endokrinolojiye bir görün.Yoksa badem yağı ile, beslenmeyle olacak iş değil. Tekrar geçmiş olsun, sevgilerimle...

jeliboncuk dedi ki...

vahide hanım badem yağını duymadım hiç lavanta kürü filan denedim ama hergün uygulamak biraz güç oluyor ramazanda olunca malum ona vaktim kalmadı açıkcası, hele bir atlatalımda bayramı..

jeliboncuk dedi ki...

Nowacraft; galiba benimde gitmem gerekecek endokrinoloji ye aynı zamanda işyerinde son bi kaç aydır stresli bir dönem gecirdik ona da bağlıyorum ama sebep nedir tam oloarak bilemiyorum malesef.. İhmal etmemem gerkiyor :(( çok teşekkür ederimmm yorumun için..

fatma dedi ki...

ben şampuanımı değiştirdim bioblasa geçtim çook memnunum tahlil de yaptırdım temiz çıktı bi deneyin isterseniz bu arada emzirme dönemindeyim 1 yaşında bir oğlum var dökülmelerim neredeyse bitti

nihalciz dedi ki...

haftasonu falan işe gitmeyeceğin insan içine çıkmayacağın bir günde saç diplerine sarımsak sür bu birincisi, ikincisi eczaneden bemiks ampül al, kendisi konsantre b vitaminidir. dökülmeyi azaltır.