31 Temmuz 2012 Salı

Söz'ümüz den Detaylar...

02.06.2012
Tanışalı ve biz olmaya başlayalı upuzun bir 4yıl 14 gün olmuşken artık daha fazla uzasın istemedik... Öyle mi olsun, böyle mi olsun derken bir anda hem tanışılmaya gelindi; aileler birbirini görüp içler rahat ettikten sonra da isteme ve söz faslına geçildi :) Sözlümün memleketi Sinop olup kendisi de Bayburt da çalıştığından (Bu arada bilmeyenler vardır ; bende Sakarya'lıyım ) gerçekten yıldırım hızıyla oldu bitti herşey... O yüzden ne konsept yapmaya fırsatım oldu nede detaylı fotoğraf çekecek profesyonel makinalı bir arkadaş davet etmeye:) Gerçi candostum papatyam yanımdaydı ama malesef heyecandan o da fazla fotoğraf çekemedi :(


Neyse şimdilik elimizdekilerle idare edelim, artık bütün detayları kurban bayramı sonunda olmasını planladığımız Nişan'ımız için planlarım...



İlk önce havludan başlayayım, söz de erkek tarafına verilmek için planlandı bu havlu onlar çikolata çiçek getirdiğinde bizimde elimiz boş göndermeyelim miş maksat:) hazır satılan hazlulara çok baktım çeyizcilerde ancak çok fazla abartılı bulduğum için kendim yapmak istedim. Annemin evde var olan gümüş renkli danteline uygun bir havlu almakla başladık işe.. Annem dikecek bende kalan süslemesini yapacaktım ancak benim afacan yeğenim kaşla göz arasında hazır dikilip bitmiş havludan ip çektirince annemin içine sinmemiş beni aradı ve tekrar aynı havludan alıp danteli ikinciye diktik:) Biraz vukuatlı olan havlumuzun ikinci aşamasında ise  aldığım sarf malzemeleriyle süslemesini yaptım. Havlunun yanında, yine aynı malzemelerden takım olsun diye birde çikolata süsledim ancak resimleri yok malesef...


Misafir ağırlama aşamamızdaki hazırlıklara ise fazla müdahale edemediğimden ve uzak yoldan geldiklerinden genelde doyurucu şeyler yapıldı. İşin komik tarafı saat 2de yola çıkıp İstanbul gibi bir yerden ancak 7de gelebilen misafirlerimize ikramdan sonra kahve pişirmeyi unuttuk :D Neyse ki tanışmaya geldiklerinde içmişlerdi kahvemi ama hala bir tuzlu kahve intikamım var burdan duyurulur :)


Son olarak erkek tarafının getirdiği çiçeklerim ve çikolatamsa işte bunlar.














Fazla hazırlıklı olamasak da söz olayını kazasız belasız atlattık sıra geldi nişana... Bakalım o nasıl olacak bu konuda sizden biraz yardım isteyeceğim hazırlık aşamaları için ...

1 yorum:

feltdesign dedi ki...

Tebrikler canım. Allah tamanına erdirsin...