23 Temmuz 2012 Pazartesi

Özledim sizi...

Özlemişim bloğuma yazı yazmayı, yorumlarımı okumayı, sizlerin yaptıklarını takip etmeyi  :( 
Bu kadar uzun ara vermemek lazım gerçekten... En çok döndüğümde sizleri burada bulamamaktan korkuyordum ama ne mutlu ki hala benimle olduğunuzu hissedebiliyorum :)

Ben yokken neler yaptım kısacık onları anlatayım daha sonra detaylara gireceğim zaten ama en önemlisi "Sözlendim" *-*
 Bir kaç ay sonra da nişanım olacak ki şimdiden hiçbişey belli değil son ana sıkışacak galiba yine :(( bu konularda sizlerden çok yardım isteyeceğim inşallah beni yalnız bırakmazsınız....
Başka ne yaptım çalıştım, çalıştım, çalıştım:(..... Kısacık bir tatil yaptım bir kaç kez denize girebildim malesef ama bütün kış havuzda alamadığım yüzme keyfini az da olsa çıkarabildim güneş sayesinde..  

Bu da sözümden küçük bir kare.. daha detaylı olarak resimleri düzenlediğim zaman sizlerlede paylaşacağım...

Öptüm Hepinizi :*

5 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

nerdeyse bir yıl olmuş! nerlerdesin sen bakem :)

Hesna dedi ki...

Hayırlı olsun :)

★RenGiAhenG★ dedi ki...

Sizinde sözünüz hayırlı uğurlu olsun, sanırım aynı dönemde nişanlanıcaz :):)

cecilia dedi ki...

cnm benim çok sevindim, hayırlı olsun ve hoşgeldin tekrar aramıza, çok tatlı bi sürecin içindesin daha sık paylaşımda bulun bizi meraklandırma olurmu :)

jeliboncuk dedi ki...

evet galiba öyle olacak RenGiahenG; cecilis cım teşekkür ederim güzel yorumların için elimden geleni yapıyorum inş bundan sonrada daha sık postlar yayınlayacağım...