27 Temmuz 2012 Cuma

Bugün Ne Giye(me)dim !

Bugün ne giydim, günün kombini vs diye günlük giydiklerini paylaşan blogger arkadaşlarım itiraf ediyorum sizi feci halde kıskanıyorum.! Hatta çekemiyorum ki asıl anlam veremediğim siz o fotoğrafları çektirecek birilerini nerden buluyorsunuz her seferinde :) Ya insan da bir uyku mahmurluğu olur, bugün işe gitmesem diye yastığı kafasına çeken bi mod olur.. Yok.. Gayet full makyajlı her gün bir davete yada önemli bir buluşmaya gidermişcesine uyum içinde... 


Bazen hevesleniyorum bende çekip koyayım bloğuma diye ama birde benden çıkana bakın şimdi :D




  • saat 07:30 alarm çalar ama ben uyanamam
  • saat 07:45 ertelediğim alarm yine çalar bu sefer ertelemem ama yine uyanamam
  • saat 08:00 annemin Merveeee kalkmadınmı hala yine geç kalacaksın çığlığıyla yataktan fırlarım
  • üşenip ütülemediğimden kıyafetlerimin çoğu ütüsüzdür, gardrobun önünde 5 dk oyalanıldıktan sonra ütü gerektirmeyen bişeyler bulunur 
  • alelacele giyildikten sonra sıra kabus gibi olan saçlara gelmiştir: Ne düz, ne dalgalı ! sok bakayım bi şekle sokabilirsen...


  • en pratiğinden bi tokayla arkaya tutturulduktan sonra bi de makyajsız çıkılmaz öyle değil mi ? makyajdan kastımsa sadece bi rimel ve allıktır,
  • geç kalındığından bir önceki günün çantası değiştirilmez aynen kola takılır 



Pantolon: Resimlerde gözükmüyo yazmama gerek yok
Gömlek: Ütüsüzdür 
Çanta: Alakasızdır

Sonuç 10 üzerinden 0,25 :) :) :)


7 yorum:

Hesna dedi ki...

hahaha :)) Çok güldüm ya emeğine sağlık mükemmel olmuş :)

jeliboncuk dedi ki...

sagolasın canım :)

★RenGiAhenG★ dedi ki...

İnsanın kendisiyle dalga geçmesi o insanın ne kadar olgun olduğunun göstergesidir. Keyifle okudum yazınız çok eğlendim :) Sizi de çok sevdim :) Sevgiler,,,

jeliboncuk dedi ki...

teşekkür ederimmm her zaman beklerim ozaman :) bu arada sizinde sözünüz hayırlı olsn ;)

★RenGiAhenG★ dedi ki...

Teşekkür ederimmm :)

GÖNÜL dedi ki...

çok eğlenceli bir post olmuş hiç üzülme kimse her zaman o şekilde olamaz ......

jeliboncuk dedi ki...

teşekkür ederim yorumunuz için:)