22 Temmuz 2012 Pazar

Ben Geldim :)


22 Temmuz Pazar... Şu geçmeyen pazar gününe inat zaman o kadar hızlı geçiyor ki... Paldır küldür yaşıyoruz ömrümüzün geri kalanını... Sizlerle paylaşacağım o kadar çok şey var ki hangisinden başlasam bilemedim ama hepsini bir posta sığdırmak niyetinde değilim bundan sonra bol bol yazacağım sizlere :$

Ramazan ayından  ve özelliklede sıcaktan dolayı evden çıkmadığım için incik boncuklarımı çıkarttım tozlu raflardan.. Biraz günün modasından uzak kaldığımı düşünsemde kısa sürede kapatırım arayı diye düşünüyorum =)





8 yorum:

çileklisüt dedi ki...

sonunda yani :) bence de kapatırsın sen arayı ;) hayırlı ramazanlar

jeliboncuk dedi ki...

sanada hayırlı ramazanlar canım inş bakalım :)

Esce dedi ki...

ooo nerelerdeydın sen?

jeliboncuk dedi ki...

Geldim geldim burdayım artık.

Rimelli Kız dedi ki...

Çok tatlı bir kolye bu , uzun kolyeler insanı oldukça uzun ve ince göstermeyi hedefliyor. Bence tamda moda dasın :) Sevgilerle ..

http://rimellikiz.blogspot.com/

ÖZLEM TURAN dedi ki...

Ellerinize sağlık, yeni keşfettim bloğunuzu. Hepsi birbirnden güzel. Sevgiler..

X madame dedi ki...

geç bile kaldın nerelerdeydin :)
beni blog açmaya teşvikeden insanlardan biriydin seni yeniden gördüğüme sevindim HOŞGELDİN...

jeliboncuk dedi ki...

valla bende istemezdim bu kadar uzak kalayım ama oldu malesef:( en cok da döndüğümde sizleri yanımda bulamamaktan korkuyordum ama görüyorumki yalnız değilim.. Çok sağolun...