14 Ağustos 2011 Pazar

Zümrüd-ü Anka Misali



Hani derler ya küllerinden yeniden doğarmış Zümrüdü anka kuşu ... Herşeyin bittiğini sandığın anda yeni bir başlangış yaratmak aslında o bitişten.. Çıktığın kapıdan yeni bir yere giriş yaparsın bilmeden...



İşte böyle bir bitişten dönerek yeni başlangıçlar için adım atmak adına herşeye herkese yeniden merhaba diyorum sayfamdan. Vazgeçtiğim emeklerimden, hayallerimden kopamamamın bir kanıtı aslında. Ne kadar pes etsemde kaptırsamda kendimi hayatın acımasız çarkları arasına yine de yapamadım.. Kapatmaya karar verdiğim sayfamın başındayım tekrar, bu sefer iki kat fazla heves ve inatla... Emeklerime,zamanıma en önemlisi de hayallerime kıyamadım... Yapmak istediğim tam da buyken rengarenk bi kaç boncukdan zevk alıyorkan kaldıramadım onları tozlu raflara...


Ve işte yine karşınızdayım... Bilmiyorum affedebiiecek misiniz beni; sizi bu uzun süre unutuşumdan dolayı ama kendimi affettirmek için elimden geleni yapacağımdan emin olabilirsiniz :)) Jeliboncuklarımı, sizleri seviyorum, sayfamı seviyorum...


Yine, Yeni, Yeniden HOŞGELDİM galiba :)

13 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Hoşgeldiiiiin:) Dönmene sevindim affedildin bile:D

jeliboncuk dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşımm :)))

Delibu! dedi ki...

Hoşgeldiiin!
Aman vazgeçme, senin el emeklerini görmek isteriz :)
Rabb'im her şeye sabrımızı artırsın inşAllah.
Sevgiyle..

Nedret dedi ki...

Hah şöyle, doğru karar:)))

Demet (www.demetoloji.com) dedi ki...

Hoşgeldin Jeli. Bir daha gitmeyeceksen affettim ben de :))

Swotpisces dedi ki...

nerdesin kız. :)

ratatoule dedi ki...

aramıza tekrar hoşgeldin,uzun sürdü ama olsun herkes belli dönemlerde bırakmayı düşünüyor yada yazmak istemiyor önemli olan yeni heves ve heyecanla tekrar aramızda olman...iyiki tekrar aramızdasın sık sık post yaz habersiz bırakma bizleri,yeni şeyler yapamasanda o günkü halini yaz,yaz ki mutlu olalım sevgiler jeliboncuğuma....

feltdesign dedi ki...

hoşgeldin tatlım....

jeliboncuk dedi ki...

canım arkadaşlarım hepinizi çok özlemişim :)

Noyumberry dedi ki...

Hoş geldin canım:)

kiraze(zübeyde) dedi ki...

hos geldin canim yeniden :)

mutlu anne dedi ki...

hiç gitme bu güzelliklerdem mahrum bırakma

mutlu anne dedi ki...

hiç gitme bu güzelliklerdem mahrum bırakma